Leo Burnett a dezvoltat cea mai recenta campanie de imagine pentru promovarea noului produs financiar oferit de magazinele Altex clientilor sai: achizitionarea unui credit de consum doar pe baza buletinului.

Promovarea acestei premiere pe piata de retail, lansata de Altex, este sustinuta printr-un spot de imagine amuzant intitulat “Buletinele”.

"Am urmarit sa cream o legatura directa si memorabila intre buletin si Altex. Creditul Altex este atat de la indemana pentru oricine si-l doreste, incat promovarea lui cerea o poveste fara ocolisuri. Avand acesta premiza stabilita, ne-am jucat cu elementele buletinului, incercand totodata sa le intersectam cu Altex.

Astfel au iesit buletinele atipice, cu fotografii care reprezinta oameni bucurosi; motivul: credit doar cu buletinul de la Altex, precizeaza Ema Prisca, Senior Copywriter.

Spotul TV va fi completat de executii outdoor, materiale la punctele de vanzare, executii radio si o campanie de promovare pe internet.

Din partea Altex a contribuit la realizarea proiectului: Corina Salanti – Marketing Manager si Dan Craciun – Director Credit Consum.

Echipa Leo Burnett care a lucrat la realizarea campaniei este format din: Tudor Cuciuc – Art Director; Ema Prisca – Senior Copywriter; Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director; Mariana Cojocaru – A/V Production Manager; Elena Livinti – Brand Communication Director; Andreea Nemens– Brand Communication Supervisor

Leo Burnett Romania este agentia cu cea mai buna strategie si creatie din Romania, conform studiului AdMarket 2004.

Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in 2003 si 2004 si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.