Leo Burnett se ocupa de campania de imagine pentru lansarea revistei Bolero, cea mai noua publicatie apartinand trustului de presa Ringier Romania. Targetul campaniei este reprezentat de tinerele intre 18 si 25 de ani cu educatie cel putin medie, tinere care sunt independente ca stil de viata si care isi traiesc viata intr-un mod cat mai original.

Conceputa sub sloganul “Sa inceapa distractia!” campania de promovare a revistei Bolero se deruleaza de la inceputul lunii noiembrie pe TV, print, outdoor, tranzit si internet, declinand acelasi vizual pe mai multe canale de comunicare.

“Ne-am dorit notorietate si o pozitionare care sa o diferentieze de concurentii care stiam ca urmeaza sa intre pe piata in aceeasi perioada” declara reprezentantii agentiei vorbind cel mai probabil despre nou lansata revista Joy editata de Romanian Publishing Group.

“Spotul TV “Halloween” creioneaza o personalitate neconformista, dinamica si sexy pentru marca Bolero, iar mesajul Bolero este “Distreaza-te cat mai mult!”

Reprezentantii agentiei precizeaza ca pentru dezvoltarea campaniei s-a pornit de la niste obiective de comunicare foarte clare. “Ne-am dorit o pozitionare bazata pe un insight puternic, o comunicare relevanta in care grupul nostru tinta sa se regaseasca.

Toate demersurile noastre ne-au condus la insightul ca daca urmezi toate regulile, risti sa pierzi toata distractia din viata “afirma Razvan Matasel, Research & Strategic Planning Director Leo Burnett.

Echipa Ringier Romania implicata in realizareacampaniei este formata din Claudiu Serban - Executive Director Magazine Division; Mihai Geanta – Business Development Magazine Division; Irina Iordache - Marketing Manager Magazine Division; Raluca Hagiu- Redactor-Sef.

Din partea Leo Burnett au lucrat pentru realizarea campaniei Bogdan Naumovici – Creative Director; Bogdan Csapo – Art Director; Ema Prisca – Senior Copywriter; Răzvan Mătăşel – Research&Strategic Planning Director; Laurenţiu Semeniuc-Strategic Planner;

Laura Georgescu-Baron – A/V Production Director; Mariana Cojocaru – A/V Production Manager; Elena Livinţi – Brand Communication Director; Anca Pintilie – Brand Communication Executive.