Kraft Foods Romania desfasoara pentru Poiana la nivel national pana la sfarsitul lunii noiembrie un program de mercantizare in peste 4.500 de supermarketuri, al carui concept a fost dezvoltat de Activ Ad Communication.

Scopul programului, derulat sub numele de “Ti-e scris in stele sa castigi!”, este ca prin acordarea de beneficii materiale si de imagine sa se obtina respectarea de catre retaileri a criteriilor de mercantizare comunicate de Kraft Foods Romania.

Dupa cum declara reprezentantii agentiei Activ Ad, in fiecare magazin, este afisat un display prin care Poiana recomanda supermarketul ca fiind magazin de trei stele, urmand ca dupa obtinerea unui anumit punctaj in urma respectarii criteriilor de mercantizare, magazinul sa obtina patru sau cinci stele.

Toate magazinele participante vor primi automat un premiu, insa cele care au obtinut patru sau cinci stele au in plus posibilitatea de a castiga prin tragere la sorti un premiu de 5 stele: un Volkswagen Touareg.

Lansata in Romania in 1995, Poiana detine pozitia de lider in cadrul segmentului de tablete de ciocolata, fiind prezenta pe piata cu 5 varietati cu lapte, alune, arahide, stafide, stafide si alune, 3 varietati cu crema si 2 varietati aerate, o inovatie pe piata romaneasca.

Dupa cum a declarat pentru AdMaker.

ro Roxana Dragomir, Activ Ad Communication a fost infiintata in anul 2000, este o agentie independenta de comunicare, specializata in crearea, dezvoltarea si implementarea de proiecte BTL, promotii pentru consumatorul final si pentru retaileri, organizare de evenimente, field marketing, programe de fidelizare si alte servicii conexe comunicarii BTL sau la punctul de vanzare.