Prestatia McCann Erickson Romania a fost premiata din nou la doua festivaluri publicitare de renume din Europa: Epica si Eurobest.

Laurii au fost culesi de doua creatii recente ale agentiei: spotul „Made in Romania/The Wedding” realizat pentru MTV si printul „Rochii de mireasa”, creat pentru Maximum Chic.

Rezultatele vorbesc de la sine:

Spotul MTV a fost rasplatit cu distinctia "Silver Finalist" de un juriu format din reprezentanti ai 32 de publicatii din 23 de tari in cadrul sectiunii media a festivalului Epica, competitie care de mai bine de 19 ani rasplateste creativitatea agentiilor de publicitate din Europa.

De altfel, lucrarea este una dintre cele mai apreciate ale McCann, aceasta primind anul acesta atat Grand Prix-ul, o medalie de Aur la Festivalul Golden Hammer, un Silver Drum la festivalul de la Portoroz, cat si o nominalizare la Ad’Or 2004.

La randul sau, printul „Rochii de mireasa” realizat de McCann pentru Maximum Chic a fost nominalizat la cea de-a XVIIa editie a Eurobest, festival unde au fost inscrise anul acesta nu mai putin de 3727 de lucrari.

"Simt ca ne-am intrat in mana. Cred ca suntem agentia cea mai in forma la ora actuala, si asta pentru ca am ajuns la un echilibru intre gandirea strategica si creativitate.

Avem o echipa foarte stabila care s-a maturizat in McCann, multa experienta executionala acumulata, oameni foarte talentati si in creatie si in client service si un spirit de echipa extraordinar", a declarat Adrian Botan, Creative Director si Deputy Managing Director McCann Erickson.

“Anul 2004 s-a dovedit a fi unul foarte bun pentru McCann: dupa succesele inregistrate la Cresta Awards si New York Festivals, acum McCann este mentionata si premiata in cadrul a doua dintre festivalurile de top ten din lume. Argintul de la Epica si shortlistul de la Eurobest vin cumva firesc dupa confirmarea celor doua lucrari si in alte festivaluri internationale”, a mai adaugat Adrian Botan.