Cu toate că anul 2004 nu s-a putut compara cu 2003 in ceea ce priveşte febra romanilor după electrice şi electrocasnice in rate, Altex a obţinut anul trecut vinzări de peste 170 milioane de euro, cu 25% mai mult decit in 2003.

Compania Altex, care include reţelele de magazine Altex, Altex Megastore şi Media Galaxy a incheiat anul precedent cu vinzări de peste 170 milioane euro, se arată intr-un comunicat al companiei. Astfel, comparativ cu anul trecut, cind societatea a anunţat venituri de 136 milioane de euro, vinzările companiei au crescut cu 25%.

Rata profitabilităţii companiei a fost de 4%, rezultat apreciat de Altex ca fiind unul bun pentru aceasta industrie la nivelul anului 2004.

„Profitabilitatea din 2004, calculată ca raport intre profitul net şi cifra de afaceri, a fost mai redusă comparativ cu 2003, care a fost un an de excepţie, dar mai ridicata faţă de 2002“, a explicat Dan Ostahie, preşedintele şi proprietarul grupului Altex.

Potrivit acestuia, Altex işi propune să menţină rata de profit in următorii doi ani, iar vinzarile sa depăşească 250 milioane euro in 2006. Pentru anul acesta, managerii de la Altex işi propun un volum al vinzărilor de peste 220 milioane euro, cu aproape 30% mai mult decit in 2004.

Una din cele mai importante operaţiuni ale Altex de anul trecut a fost lansarea conceptului Media Galaxy, magazine de produse electronice, electrocasnice şi IT&C. Pentru acest an, cel mai important obiectiv al Altex este lansarea propriei companii de credit de consum.