Comerciantii on-line au la dispozitie trei noi servicii marca ePayment, pentru a-si asigura cresterea vanzarilor.

Auditul de functionalitate este primul dintre cele trei noi servicii. El reprezinta o analiza care arata in ce masura un magazin virtual respecta practicile uzuale in domeniul comertului pe Internet, identificand posibilele probleme de functionalitate care pot afecta vanzarile on-line ale magazinului auditat.

Analiza este realizata de un consultant ePayment si este un instrument eficient si accesibil de imbunatatire a interfetei magazinului.

Testarea cu utilizatori intra tot in categoria analizelor, dar este bazata pe observarea modului in care cumparatorii folosesc interfata magazinului si sistemul de comanda. Raportul ePayment descrie problemele observate (grupate dupa severitate si tip), imprejurarile in care au aparut, reactiile cumparatorilor si include un set de recomandari pentru imbunatatirea interfetei.

Realizarea de prototipuri este un serviciu de creare a unui model ce simuleaza exact modul in care va arata si va functiona magazinul electronic.

Prototipul este util pentru determinarea cu acuratete a investitiei necesare pentru programarea magazinului si a duratelor de executie. Permite totodata obtinerea aprobarilor si a bugetului necesar pentru construirea site-ului.

"Nu este de ajuns sa oferi clientului posibilitati diverse de plata on-line, trebuie sa ii asiguri si un acces rapid la produsele cautate si sa ii asiguri increderea in site-ul de pe care cumpara", spune Razvan Prundeanu, CEO la GeCAD ePayment International.

Planurile de viitor includ si lansarea serviciilor companiei pe piata internationala .