BestAds, primul festival online de publicitate din Romania, si-a desemnat castigatorii la cele cinci categorii.
Cel mai bun spot TV a fost desemnat cel de la televizoarele Teletech - "Star Wars", realizat de catre Agentia Leo Burnet & Target.
Ceilalti castigatori au fost la spot radio "Revist de gen masculin", pentru revista FHM, realizat de Agentia Next Cap.
La print a fost desemnata reclama "Inaccesibil", pentru Stella Artois, realizata de catre agentia McCann Erickson.
Gazduit de IQads.ro, cel mai mare portal romanesc de publicitate, BestAds si-a propus sa adune voturile consumatorilor si pasionatilor de publicitate, sa exprime, practic, preferintele acestora in legatura cu creatiile romanesti ale anului trecut.
Selectia a fost facuta chiar de membrii comunitatii virtuale IQads la inceputul acestei luni, iar procesul de vot a durat aproximativ trei saptamini.
Peste sase mii de utializatori si-au exprimat votul in cele cinci sectiuni ale festivalului: spot TV, spot radio, print, campanie si coloana sonora pentru spot video.