86 de milioane de americani s-au uitat la Super Bowl

de David Morar     Cotidianul
Vineri, 11 februarie 2005, 0:00



Dupa datele furnizate de Nielsen Media Research, Super Bowl a avut cea mai mare priza la public, cu 86,1 milioane de telespectatori. Pe locul doi s-a situat traditionala emisiune de dupa spectacolul sportiv, „The Super Bowl Post-Game Show“, in care, asa cum se intimpla de obicei dupa orice meci, se discuta tacticile, oamenii care au iesit in evidenta si scorurile partiale si finale.

Intervalul orar cel mai dorit al programului postului FOX, adica exact dupa Super Bowl, a fost detinut de „Familia Simpson“. Serialul de desene animate a ocupat locul 6 intr-un clasament pentru intreaga saptamina, cu o audienta de 23,1 milioane de telespectatori, mai mare decit populatia oficiala a Romaniei.

Premiera altui serial de animatie, pusa exact dupa „Simpson“, nu a ramas nici ea fara ecouri, prinzind „locul cu noroc“ al topului, locul 13, fiind vizionat de 15,2 milioane de persoane.

Serialul pune in tema familia unui agent CIA, casatorit, cu doi copii, un pestisor auriu cu accent nemtesc ca animal de casa si un extraterestru salvat din „Area 51“, un loc obscur unde se crede ca au loc teste pe extraterestri.

FOX a intrat in forta in aceasta luna, reusind sa cistige prima perioada a „nebuniei din februarie“, cum este numita aceasta perioada, din punct de vedere al audientei.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


74 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by