Canalul National Geographic are o noua identitate : un pachet on-air inovativ, insotit de un nou slogan. “Mai gandeste-te” incorporeaza pasiunea canalului de a crea divertisment inteligent si inovator pentru telespectorii care vor sa afle mai multe despre stiinta, tehnologie, istorie, plante si animale salbatice, etc.

“Ne-am angajat in crearea unor documentare care exploreaza lumea moderna intr-o perspective unica.

In timp ce alte canale documentare se axeaza mai mult pe oferirea de informatii moderne si de reality shows, noi ramanem pasionati de crearea unor programe care au atat rol informative, cat si de divertisment”, a declarat Stephanie Morris, Directoare de Retea si de Regiune National Geographic, Europa Centrala si de Est.

Dincolo de repozitionare, este vorba de o schimbare a stilului de programe, accentual fiind acordat subiectelor cu relevanta cat mai mare in present pentru viata telespectatorilor. De asemenea, National Geographic incepe realizarea de productii locale, prima zona implicata fiind Asia.

Este nevoie insa ca talentele media sa fie instruite in spiritul National Geographic, pentru ca se doreste incurajarea talentelor si subiectelor locale. Postul tinde spre divertisment inteligent si inovativ.

Noua identitate on-air a canalului National Geographic include cinci spoturi de imagine create de Aerodrome Pictures, Los Angeles, intitulate: Art Gallery (Galeria de Arta), Robot (Robot), Environment Green (Verde natural); Raindrops Web (Picaturi de web) si Iceberg.

Strategia de media este oferita in Romania de Optimedia. Campania de promovare a noii identitati va fi sustinuta de spoturi radio si de printuri, deocamdata neexistand un plan si pentru o campanie outdoor. Aceasta noua identitate este sustinuta de o noua grila de programe, care cuprinde sectiuni tematice de cate doua ore, de doua luni pana vineri, intre 22.00-24.00.

National Geographic a fost lansat la nivel international in 1997 si este prezent in acest moment in 123 de tari, in 27 de limbi si pentru 230 de milioane de telespectatori. In Romania canalul tv a intrat pe piata in mai 1999, iar in acest moment a depasit pragul celor 2 milioane de telespectatori abonati.