Jurnalul National, Kiss FM si Realitatea TV au fost desemnate publicatia, respectiv postul de radio si televiziunea anului 2004 de catre revista BIZ in articolul „100 cei mai mari investitori in publicitate” din numarul 99 al revistei (15 – 28 februarie), care analizeaza piata de media si publicitate romaneasca pe anul 2004.

Analiza a fost concentrata pe cresterea brandului fiecaruia si pe campaniile de imagine din anul 2004.

Cititi in Biz 99 care au fost motivele pentru care aceste canale media au fost desemnate si care a fost reteta succesului, din interviurile acordate de catre Marius Tuca, director general Jurnalul National, de catre Sergiu Toader, project manager si Mihai Tatulici, director de programe Realitatea TV si Serban Huidu, realizator al „Cornicii Carcota?ilor” la Kiss FM.

„...Romanii prefera un ziar in care sa se regaseasca” (Marius Tuca, Jurnalul National); „telespectatorii trebuie sa stie ca vor afla adevarul, ca nu vor fi mintiti niciodata si ca, mai mult decat asta, selectia stirilor ...

nu va tine cont de nimic altceva decat de respectarea unui interes public privat” (Sergiu Toader, Realitatea TV); iar un post de radio poate urca de pe locul 5 pe primul loc in audiente (Serban Huidu, Kiss FM). Aflati despre cresterea imaginii acestor trei canale media in BIZ 99.