Agentiile de publicitate mai au la dispozitie doar o saptamana pentru inscrierea lucrarilor la Festivalul de Eficienta in publicitate EFFIE. Pana in acest moment s-au inscris 11 agentii de publicitate, numarul total de intrari fiind de 32 de lucrari.

Vor concura pentru premiile gold, silver si bronze EFFIE lucrarile participante la fiecare dintre urmatoarele categorii: produse alimentare, produse non-alimentare, bauturi alcoolice, bauturi non-alcoolice, retail (fast food, restaurante, magazine, supermarketuri, lanturi de retail etc.), bunuri de larg consum (automobile, electronice, mobila, computere etc.

), servicii financiare, media si divertisment, campanii non-profit, telecomunicatii, altele (farmaceutice, bunuri si servicii de lux, software, real estate, transport, turism etc). Incepand cu acest an va exista o categorie distincta pentru promotii.

Toate sectiunile au un punctaj minim care trebuie atins pentru a obtine premiul Gold, Silver sau Bronze EFFIE, fiind posibil sa se acorde premiu Silver sau Bronze, fara ca in cadrul sectiunii respective sa se acorde si Gold EFFIE. Grand EFFIE este acordat campaniei care obtine cel mai mare punctaj global al anului.

Castigatorii Grand EFFIE sunt acele campanii care combina cel mai bine toate elementele si care formeaza un program de marketing - planning, cercetare de piata, media, creatie si account management.

7 martie este data limita de inscriere in concurs. Evaluarea acestora, de catre juriul format din membri ai agentiilor, reprezentanti din partea clientilor, reprezentanti mass - media, agentii de cercetare de piata, va avea loc in prima etapa a festivalului.

A doua etapa (22-23 martie) consta in jurizarea campaniilor inscrise iar cea de a treia etapa (25 martie 2005) incheie festivalul cu Gala de decernare a premiilor EFFIE.

Incepand cu 21 februarie a fost lansat site-ul www.effie.ro, unde pot fi gasite regulile si procedurile de inscriere, componenta juriului si a comitetului de organizare, programul festivalului precum si taxele de inscriere in concurs.