Trecerea la leul nou este intr-o stare latenta. Dupa lansarea oficiala, acum o luna, s-a asternut tacerea. Oamenii nu sunt informati, pentru ca Banca Nationala a Romaniei nu a lansat o campanie de promovare profesionista, arata ziaristul Vasile Mocanu, de la publicatia electronica www.ghiseulbancar.ro.

De exemplu, BNR a lansat un site, www.denominare.ro, care are mai putina informatie despre leul greu, decat site-ul de web al oricarei banci comerciale.

Procesul de trecere de la leul vechi la leul nou este inca intr-o stare latenta, crede jurnalistul Vasile Mocanu, de la publicatia electronica www.ghiseulbancar.ro.

Mocanu spune ca, "dupa lansarea oficiala, in urma cu o luna (a leului greu – n.n.), odata cu debutul afisarii pretului in lei vechi si lei noi, s-a asternut tacerea.

Oamenii nu stiu cum va arata leul greu, cand va intra pe piata, ce trebuie sa faca cu vechii lei, dintr-un simplu motiv: Banca Nationala, cea responsabila cu promovarea leului greu si a noilor bani nu a lansat o campanie de promovare profesionista".

Jurnalistul afirma ca "oamenii de rand nu stiu, in acest moment, ce este cu leul greu" si invoca, drept argument "in favoarea acestei lipse de profesionalism", ca "BNR a lansat un site, www.denominare.ro, care are mai putina informatie, decat cea despre leul greu, care se afla pe site-ul de web al oricarei banci".

Sursa: Radio Mix, Emisiunea "Bilant", 6 aprilie 2005