O noua revista glossy pentru barbati, editia romaneasca a bine cunoscutului lunar englez "Maxim", va aparea incepind din luna octombrie.

Surse din piata autohtona de media afirma ca Publimedia International, compania de publishing a MediaPRO, a achizitionat licenta pentru "Maxim". Revista este recunoscuta pentru copertele cu modele in costum de baie pe care le publica, iar sumarul ei include articole de moda, sex, vedete, umor si alte domenii legate de stilul de viata.

"Maxim" este un titlu detinut in strainatate de grupul independent anglo-american Dennis Publishing si este publicat, in momentul de fata, in 21 de editii internationale, dupa site-ul companiei.

Aceeasi sursa mentioneaza o cifra de afaceri de 200 milioane lire anual, pentru Dennis Publishing, si un target "Maxim" cu media de virsta de 28 de ani, aproape patru milioane de exemplare vindute si 17 milioane de cititori in intreaga lume.

Trustul anglo-american a mai lansat recent editii internationale in afara Europei occidentale. Un comunicat de presa mentioneaza titlurile locale cu numerele 22 si 23, din Hong Kong si China. Acestea vor fi disponibile incepind cu luna mai. Expansiunea pe piata asiatica va continua cu editii lansate in Thailanda si Singapore.

Dennis Publishing a mai lansat, la inceputul acestui an, "Maxim" Cehia si Ucraina.

Conform unor surse din mass-media romanesti, pentru prima pozitie in redactie a fost contactat Dragos Vasile ("Academia Catavencu"). MediaPRO, trustul lui Adrian Sirbu, mai detine prin compania lui de publishing un alt glossy international pentru barbati, "Playboy". Conform Biroului Roman de Audit al Tirajelor, acesta se vindea, in decembrie 2004, in aproape 28.000 de exemplare.