Companiile americane apreciaza introducerea cotei unice de impozitare, o dovada fiind si interesul Ford de a prelua Daewoo Automobile. Si cotele de productie negociate cu UE sint atractive, dat fiind ca Romania nu are capacitatea sa produca atit cit a primit de la Bruxelles.
Bursa devine si ea tot mai interesanta, data fiind decizia de a nu se mai numerota actiunile cotate, dar si prin apropiata cotare a unor companii precum Portul Constanta sau Aeroportul International Henri Coanda.
Pentru a se adapta la schimbarile alerte din economia romaneasca, Consiliul Investitorilor Straini si-a schimbat conducerea. Piata asigurarilor a intrat si ea in trepidatie dupa ce CSA a mai dat un termen de gratie de 6 luni pentru majorarea capitalului social, care va scoate de pe piata firmele mici.
In conditiile in care potentialul Romaniei este imens la acest capitol, sint asteptate marile companii internationale din domeniul asigurarilor, mai cu seama ca Executivul doreste reformarea sistemului asigurarilor de sanatate dupa criza prelungita din aceasta perioada.