BCR premiata pentru cel mai performant "internet-banking" din Romania

de     BCR.ro
Vineri, 3 iunie 2005, 0:00



Banca Comerciala Romana (BCR) a primit "Premiul pentru cel mai performant serviciu de internet-banking in 2004" pentru solutia informatica e-BCR.

Premiul a fost acordat, in premiera nationala, de catre revista "e-Finance", specializata in tehnologii IT, afaceri si finante in cadrul conferintei nationale cu tema "Convergenta pietelor IT&C si financiar – bancara 2005", organizate de Finmedia.

"Acest premiu confirma, inca o data, faptul ca BCR ofera servicii si produse romanesti de calitate europeana apte sa satisfaca nevoile clientilor. Marele nostru castig il constituie parteneriatul durabil pe care il construim cu clientii bazat pe incredere si avantaj reciproc", a declarat Natalita Hurduc, vicepresedinte executiv al BCR.

Natalita Hurduc a precizat ca prin programul propriu de investitii, banca a utilizat, in 2004, 29 milioane echivalent EUR, in principal pentru dezvoltarea si modernizarea sectorului IT, a activitatii de carduri si de caserie precum si a retelei teritoriale de unitati, pentru acest an fiind alocata o suma de peste 55 milioane echivalent EUR, din care pentru IT circa 30 milioane echivalent EUR.

Specialistii revistei au facut evaluarea pe baza unor criterii strict obiective referitoare la posibilitatile si facilitatile oferite utilizatorilor de fiecare serviciu de Internet Banking operational in Romania (servicii oferite, grad de securizare, costurile si avantajele clientilor, volumul mediu lunar tranzactionat, numarul de utilizatori, valoarea comisioanelor, vechimea serviciului).

Un studiu recent al INSOMAR arata ca primele doua banci din Romania cunoscute ca furnizoare de Home Banking si Internet Banking sunt BCR cu 58%, respectiv 48%, urmata de BRD cu 51,8% si, respectiv 40%.

BCR are aproape 3.000 de clienti pentru serviciul de Internet Banking (e-BCR) si circa 6.000 de clienti pentru aplicatia Home Banking (MultiCash BCR).

Studiul INSOMAR mai arata ca utilitatea serviciului Home Banking a primit 4,16 puncte din 5 posibile, iar Internet Banking – 4,12 puncte, aceste doua canale de distributie electronica a serviciilor bancare urmand sa aiba cea mai mare utilizare, in viitor, in defavoarea Mobile Banking-ului.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


150 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by