Sindicatele ARO contesta investitiile patronatului

de     Adevarul
Marţi, 14 iunie 2005, 0:00



Ieri, liderul disponibilizatilor, Ion Cotescu, a facut o plangere penala impotriva directorului general Aurelian Nicolae, pe motiv ca acesta le-a prezentat acte false controlorilor de la AVAS: "Este bine sa se stie ca Aurelian Nicolae a prezentat acte false drept documente autentice expertilor de la AVAS".

AVAS a controlat timp de zece zile documentele contabile ale ARO pentru a verifica veridicitatea capitalului pe care ar fi trebuit sa-l aduca John Perez in uzina - 3 milioane de dolari in dezvoltare, 3 milioane de dolari capital de lucru si 600.000 dolari, investitii in mediu. Controalele s-au terminat, dar concluziile AVAS intarzie sa apara.

Actualul director general al ARO, Aurelian Nicolae, declara ca AVAS nu a gasit nereguli, ca uzina produce si are contracte cu Franta, Polonia si SUA: "Le-am pus la dispozitie toate documentele pe care mi le-au cerut cei de la AVAS. Din punctul meu de vedere, totul este in regula. Pe mine ma intereseaza doar masinile ARO, iar firma Cross Lander mi-a dat bani pentru reluarea productiei.

In aprilie am produs 50 de autoturisme de teren, iar in luna mai 51. Pentru iunie, avem un plan de 100 de masini, plus piese de schimb. Per total, am primit de la John Perez 1,5 milioane de dolari pentru productie, iar 1,7 milioane de dolari se afla in conturi bancare. Pentru iunie am mai primit 370.000 de dolari. Fac eforturi imense pentru ca marca ARO sa nu se piarda".

"In realitate, acestia sunt bani obtinuti pe Fabrica de matrite, redistribuiti prin inginerii financiare care sa-i faca sa para investitii noi", considera Ion Cotescu.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


76 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by