Compania SOFTWIN a prezentat gradul de dezvoltare al pietei romanesti de call-center si serviciile adaugate pe care compania romaneasca le ofera pe piata interna, in comparatie cu cea externa.

Peste 40 de contracte de Call Center

Softwin are in derulare peste 40 de contracte de servicii Call&Contact pentru clienti precum Tiscali, Posta Franceza sau Noos si o experienta de cinci ani in acest domeniu, serviciile fiind oferite prin intermediul a peste 250 de tineri specializati care opereaza non stop in trei centre specializate, la Bucuresti, Galati si Petrosani, pe piata locala, Softwin fiind considerat un promotor in aria outsourcingului de servicii de Contact Center.

Consultanta in pregatirea unui Contact Center

Elisabeta Nichifor, directorul diviziei CRM de la Softwin a declarat ca pe piata romaneasca, compania ofera servicii adaugate, in plus fata de operare, aceasta vizand, pe langa solutii software, consultanta in set-up-ul unui Contact Center, configurare, implementare, recrutare si training specializat al personalului.

Externalizarea serviciului

Nechifor a precizat ca in general, mai toate firmele romanesti opteaza pentru infiintarea propriului call center, ceea ce reprezinta un stadiu normal de dezvoltare, insa, pe masura ce serviciile de asistenta clienti vor trebui sa devina mai complexe, multi vor prefera, din punct de vedere al costurilor, externalizarea acestui serviciu catre companii specializate.

20 de procente - rata de crestere

In Romania, cererea pentru servicii de call center cunoaste o rata de crestere de 20 la suta pe an, iar numarul companiilor care ofera asistenta clientilor, printr-un departament propriu sau prin servicii externalizate este de aproximativ doua sute.

Softwin

Este o companie cu capital integral romanesc a carei principala activitate o reprezinta dezvoltarea si furnizarea de solutii si servicii complexe din domeniul IT&C, compania avand peste 650 de specialisti, Softwin exportand produsele si serviciile sale pe sase continente, 35 la suta din cifra de afaceri fiind realizata in Romania, unde compania se pozitioneaza ca o firma de IT de consultanta, oferind clientilor sai solutii software pentru problemele complexe de afaceri.