Softistii romani se orienteaza spre produsele de virf

de     HotNews.ro
Sâmbătă, 25 iunie 2005, 0:00



Concurenta cu softistii rusi, bulgari si ucraineni i-a facut pe romani sa-si fixeze atentia asupra produselor si serviciilor din virful gamei. Este o piata pretentioasa si selectiva, pe care softistii romani o ataca avind deja citeva realizari de marca. Un exemplu este lansarea serviciului integrat de videotelefonie, o premiera europeana.

Tendinte: IT
  • Eurovoice Romania a lansat serviciul de videotelefonie
  • Festivalul Internetics
  • Reclame pe mobil 3G
  • Autogari.RO reinvie traditia "Mersului Autobuzelor"
  • 200 de milioane de PC-uri vandute in 2005
  • O industrie de 300.000.000 euro, in expansiune






  • Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


    39 vizualizari


    Abonare la comentarii cu RSS

    ESRI

    Top 10 articole cele mai ...



    Hotnews
    Agenţii de ştiri

    Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

    Aici puteti modifica setarile de Cookie

    hosted by
    powered by
    developed by