Connex si Raiffeisen Bank anunta atingerea cifrei de zece mii de utilizatori ai myBanking, serviciul care permite clientilor celor doua companii sa aiba acces la informatii bancare prin intermediul telefonului mobil.

Lansat la 30 iulie 2003, serviciul myBanking este disponibil tuturor clientilor Connex, abonati sau utilizatori ai Cartelei Connex, persoane fizice sau juridice, care au un cont activ la Raiffeisen Bank.

Serviciul le permite clientilor Connex sa isi plateasca facturile de telefonie mobila sau sa isi reincarce cartelele pre-paid prin intermediul telefonului mobil, in aria de acoperire a retelei Connex.

Clientii pot efectua transferuri, direct de pe telefonul mobil, intre mai multe conturi deschise la Raiffeisen Bank sau intre conturile Raiffeisen Bank si conturile oricarei alte banci. Noile facilitati sunt valabile pentru conturile in lei, in aria de acoperire a retelei Connex si in roaming.

Utilizatorii myBanking pot, de asemenea, sa activeze serviciile ATM in zona si Banca in zona, pentru a afla, cu ajutorul telefonului mobil, care este cel mai apropiat ATM sau cea mai apropiata sucursala Raiffeisen Bank.

"Suntem deosebit de onorati de pozitia de lider pe piata serviciilor de mobile banking. Aceasta cifra seminificativa arata succesul serviciului myBanking. Acum doi ani, am oferit clientilor Connex si Raiffeisen Bank posibilitatea de a beneficia de adevarata mobilitate adusa de serviciile de mobile banking.

Astazi, intentionam sa dezvoltam in continuare acest serviciu de succes si sa le oferim clientilor nostri noi avantaje" a spus Ted Lattimore, Presedinte si COO, Connex.