Un film care contine imagini ale probelor efectuate in desert cu un Audi Q7 camuflat, proiectantii explicand in cuvinte si imagini modul de stilizare a viitorului SUV Audi, fotografii si videoclipuri ale modelului Q7 cu posibilitate de descarcare, informatii exclusive despre tehnologia aplicata, sau un concurs atractiv.

Chiar daca premiera pentru Audi Q7 nu va avea loc inainte de Salonul Auto de la Frankfurt, in septembrie, lumea virtuala a portalului on-line "Q7 Globe" ofera deja imagini si perspective legate de noul model Audi inca din luna martie.

Peste 110.000 de potentiali clienti din intreaga lume s-au inscris deja pe microsite, la www.audi.com/q7globe, iar site-ul a fost accesat deja de aproape jumatate de milion de vizitatori.

"Raspunsul la Q7 Globe a fost uluitor. Si aceasta chiar in conditiile in care promovarea pe scara larga a modelului Q7 nici macar nu a inceput. Faptul ca peste 110.000 de persoane si-au introdus datele personale demonstreaza gradul imens de interes pentru Audi Q7.

Pentru noi, acestia sunt clienti potentiali cu interes crescut pentru achizitionarea vehiculului“, spune Hans-Christian Schwingen, seful Departamentului Comunicare Marketing al AUDI AG.

Audi Q7 Globe a fost initiat, in comun, de Departamentele Audi Comunicare PR si Audi Marketing. André Lutz, responsabil cu managementul clientilor potentiali, explica: “Q7 Globe nu este o simpla pagina web, ci o componenta-cheie intr-un program de generare si de asistenta pentru clienti potentiali la nivel international, ca si pentru campania extinsa de lansare, prin care se prezinta noul SUV.

Acesta este cel mai mare proiect de marketing multicanal al Audi pentru lansarea unui nou model.

Si Lutz continua: “Modelul Q7 va fi primul vehicul Audi din segmentul SUV. Ceea ce inseamna ca aceasta masina nu are predecesori la Audi. Din acest motiv, este extrem de important sa cunoastem noi clienti si sa le castigam increderea.

38 de piete on-line

Proiectul Q7 Globe a fost lansat inca din martie, pentru a putea identifica acest grup-tinta inca din faza incipienta. Si s-a dovedit a fi un real succes, in acest sens: aproximativ saizeci la suta dintre persoanele inscrise si-au exprimat intentia de a-si schimba preferintele, dorind sa conduca si alte marci de vehicule.

Portalul special on-line este pus la dispozitie centralizat de Departamentul Audi Marketing, pentru toti importatorii, impreuna cu alte elemente ale Q7 Globe. Pana in prezent, programul si portalul special on-line au fost folosite de 38 de piete de desfacere din intreaga lume. Si a fost tradus deja in sapte limbi. Urmeaza acum alte piete si versiunile in alte limbi.

Germania detine pozitia de varf in diagrama inscrierilor de clienti potentiali, urmata de SUA, Belgia, Franta si Italia.

Cinci faze tematice

Utilizatorii pot accesa o pagina web cu un design elaborat, care utilizeaza la maximum oportunitatile multimedia oferite de Internetul de banda larga. Lumea virtuala a Audi Q7 se va deschide pe cinci faze tematice, care vor fi accesibile treptat, pana la premiera vehiculului programata sa aiba loc la Salonul Auto din Frankfurt, la care se va adauga un continut suplimentar.

In prima faza, “Evolution”, vizitatorul face cunostinta cu traditiile si inovatiile marcii Audi - cu imagini din domeniul tehnologiilor si al sporturilor motorizate, de la studiul de conceptie “Audi Pikes Peak quattro” pana la modelul de productie, cu filme si fotografii exclusive ale Q7, ce pot fi descarcate si folosite ca imagini de fundal pentru windows sau economizor de ecran.

Cea de-a doua faza, “Design”, contine, printre altele, interviuri cu designerii Audi Dany Garand si Satosha Wada, care ofera informatii despre stilizarea noului Audi Q7.

Faza a treia, “Performance”, se bazeaza pe efectul imediat. In aceasta faza este posibila accesarea unor imagini 3D animate, ca si a unor informatii initiale despre optiunile de motorizare, trenuri de rulare, calitatile de manevrabilitate si rulare, plus cateva imagini noi ale modelului Q7.

“Comfort” si “Flexibility” sunt in pregatire si vor aparea pe site inainte de luna septembrie. Potentialii clienti vor fi contactati in mod special, dupa evaluarea datelor referitoare la clienti potentiali.

In plus, utilizatorii portalului Q7 Globe au ocazia de a participa la un concurs cu premii, unde pot castiga un sistem de difuzoare profesionale Bang & Olufsen, ca si bilete tip VIP pentru Salonul Auto de la Frankfurt.