"Playboy" intentioneaza sa lanseze luna viitoare o versiune digitala a revistei, care le va permite cititorilor sa descarce de pe web acelasi continut care se regaseste si in versiunea tiparita.

Cititorii se vor putea abona la versiunea online incepand cu luna octombrie. Ei vor putea, de asemenea, cumpara si numere separate ale revistei in format digital.

Compania se asteapta ca versiunea digitala sa atraga un numar din ce in ce mai mare de cititori, cu precadere din segmentul de varsta 18-34 de ani.

Apare o noua generatie de cititori aducatori de bugete de publicitate, astfel incat extinderea ofertei noastre are sens", spune purtatoarea de cuvant a "Playboy", Lauren Melone. Atragerea publicitatii face parte, de asemenea, din planurile companiei, care intentioneaza sa ofere link-uri publicitare in editia online a revistei.

Versiunea digitala va ajuta "Playboy" sa mentina costurile reduse de distributie si sa gaseasca noi cititori, a anuntat compania.

"Playboy" a apelat la Zinio Systems, o companie din San Francisco, pentru lansarea si operarea editiei online. Zinio ofera versiunile digitale a peste 300 de titluri, printre care "BusinessWeek", "Saveur", "U.S. News and World Report" si "Woman´s Day". Compania a inceput sa vanda numere speciale de "Playboy" la inceputul acestui an.

Zinio spune ca are peste doua milioane de abonati din intreaga lume.

Pentru a vizualiza versiunea digitala a "Playboy", cititorii va trebui sa descarce programul Zinio Reader, oferit gratuit. Programul, compatibil atat cu Windows, cat si cu Mac OS X, le permite utilizatorilor sa navigheze prin continut prin hyperlink-uri si cautare de text, sa trimita copii prin e-mail, sa arhiveze continutul ori sa faca zoom pe text sau imagini.

Este usor de imaginat ca functia de zoom pe imagini se va bucura de un real succes in cazul editiei digitale a "Playboy".