Wrigley doreste sa devina nr.1 mondial pe piata dulciurilor

de V.T.     HotNews.ro
Joi, 15 septembrie 2005, 0:00



Concernul american Wrigley a anuntat ca planuieste sa-si dezvolte activitatea si in alte ramuri ale industriei dulciurilor. In prezent peste 90% din cifra de afaceri a grupului este constituita din comercializare gumei de mestecat.Anul trecut Wrigley a achizitionat de la Kraft Foods compania de drajeuri Sugus pentru suma de 1,5 miliarde de dolari.

Bill Wrigley, presedintele grupului american a declarat pentru Financial Times ca noua strategie a companiei " este sa se implice in tot ce inseamna industria dulciurilor". Compania a decis sa-si reorienteze politica dupa consolidarea concurentului sau Cadbury care a intrat pe piata gumei de mestecat prin achizitionarea firmei Adams.

Principalul "atu" al gigantului american este dupa spusele lui Bill Wrigley vasta reteaua mondiala de distributie.






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


91 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by