GTS Telecom, liderul de calitate in furnizarea serviciilor de comunicatii din Romania, anunta ca nivelul de continuitate si stabilitate mediu al serviciilor de telecomunicatii furnizate clientilor sai a fost in primul semestru al anului curent de 99,91%.

Pentru orice serviciu de comunicatii stabilitatea, sau continuitate furnizarii serviciului, este parametrul care defineste calitatea.

Conform standardelor internationale in domeniu si normelor Autoritatii Nationale de Reglementare in Comunicatii (ANRC), stabilitatea, sau continuitatea unui serviciu de comunicatii, este parametru contractual si trebuie garantat de catre toti furnizorii de servicii de comunicatii.

Conform normelor in viguare, stabilitatea unui serviciu de comunicatii este definita ca raportul procentual dintre timpul total de functionare a serviciului la parametrii contractuali, exprimat in minute si masurat la interfata de conectare a clientului, fata de durata totala a intervalului considerat.

Stabilitatea serviciilor de comunicatii furnizate de GTS Telecom tuturor clientilor in primul semestru al anului 2005 a atins valoarea de 99,91%. In valori absolute, timpul total cumulat de ne-functionare a serviciilor GTS Telecom, masurat la interfata de conectare a clientilor, a fost in primul semestru al anului 2005 de 234,57 minute.

"Calitatea si stabilitatea sunt parametrii contractuali pentru orice solutie de comunicatii de date sau Internet instalam la clienti, indiferent de domeniul de activitate sau dimensiunea companiei" a declarat Dan Mihaescu, Coutry Manager GTS Telecom. "Compania noastra raporteaza lunar si in cazul nerespectarii parametrilor contractuali, plateste penalitati clientilor" a mai spus acesta.

GTS Telecom este parte a grupului GTS Central Europe, cel mai important operator alternativ la nivel regional de servicii de comunicatii de date, telefonie si hosting pentru piata business. Grupul detine operatiuni in Cehia, Polonia, Romania, Slovacia si Ungaria. Pozitionata ca Business Accelerator TM, GTS Telecom furnizeaza cele mai stabile solutii de comunicatii din Romania.

In 2004 nivelul de stabilitate mediu pentru toate solutiile instalate clientilor a fost de 99,82%. Pentru al patrulea an consecutiv studii independente de piata claseaza pe prima pozitie nivelul de satisfactie al clientilor, cu 6,4 puncte pe o scara de 7 puncte.

Gama de servicii GTS Telecom cuprinde solutii de transport, comunicatii de date TCP /IP, X.25 si Frame Relay, servicii Internet, solutii de telefonie, hosting. GTS Telecom detine si opereaza propria infrastructura transfrontaliera de fibra optica de 25Gbit/sec in Oradea cu conexiune de rezerva in Arad, prin care se conecteaza direct cu infrastructura grupului GTS Central Europe.

La nivel national compania opereaza o retea MPLS de 10Gbit/sec, cu topologie inelara. GTS Telecom detine si opereaza in Bucuresti reteaua metropolitana de 200km de fibra optica cu o capacitate de transport de 2,5Gbit/sec si reteaua radio in banda 5,8GHz prin care acopera intregul oras. GTS Telecom detine propriul DataCenter in Bucuresti, platforma de gazduire lansata in anul 2000.

Instalat peste inelul metropolitan de fibra optica de 2,5Gbit/sec, DataCenter-ul asigura mediul fizic protejat, fiabil si scalabil, pentru ca serverele si aplicatiile clientilor sa functioneze fara intreruperi.