Prima companie producatoare de cosmetice din lume a realizat un parteneriat cu gigantul furnizor de servicii pentru internet, MSN Microsoft, pentru a lansa competitia L’Oréal e-Strat, episodul 6.

Anul acesta, toti studentii care se vor inregistra vor juca L’Oréal e-Strat Challenge, unul din cele mai populare si de succes jocuri de simulare a unei afaceri -

L’Oréal, liderul mondial al produselor cosmetice, a lansat cea mai populara competitie de strategie de afaceri online pentru studentii din lumea intreaga: L’Oréal e-Strat Challenge, episodul 6, anul acesta in parteneriat cu MSN Microsoft.

Aflata deja in al saselea an, competitia L’Oréal e-Strat permite studentilor sa ocupe scaunul de director general al unui companii virtuale de produse cosmetice de succes. Simularea este realizata cu grija pentru a ilustra situatii de marketing al afacerii diverse, dar totusi reale, cu care directorii L’Oréal se intalnesc in fiecare zi.

Anul acesta, L’Oréal a incheiat un parteneriat cu MSN Microsoft, liderul mondial in software, internet si tehnologii pentru servicii pentru a transforma jocul sau de afaceri, L’Oréal e-Strat Challenge, intr-una din cele mai inovatoare si interactive simulari din comunitatea internationala de afaceri.

Parteneriatul cu MSN Microsoft va permite participatilor la L’Oréal e-Strat Challenge, episodul 6, sa dispuna de o platforma internationala pentru schimb si comunicare.

Crearea unui spatiu special MSN e-Strat va oferi studentilor din lumea intreaga posibilitatea de a avea acces la ultimele actualizari ale competitiei L’Oréal e-Strat, episodul 6, si le va permite sa participe la blog-urile L’Oréal e-Strat Challenge (web log – un jurnal online partajat; un web site public unde utilizatorii afiseaza zilnic intr-un jurnal

actualizat ganduri si comentarii). In plus, in parteneriat sunt incluse anunturi L’Oréal e-Strat Challenge pe MSN Hotmail si Messenger.

Geoff Skingsley, vicepresedinte executiv al departamentului de Resurse Umane al L’Oréal comenteaza: "Alegerea ca partener a companiei MSN Microsoft a fost o decizie logica deoarece ofera L’Oréal experienta recunoscuta plan international a acesteia in servicii de comunicatii prin internet.

Pentru un joc de afaceri care reprezinta deja un reper in crearea unei situatii reale de afaceri online, aceasta asociere suplimentara creeaza o platforma pentru schimburi si o retea formata din mii de studenti din lumea intreaga care participa la L’Oréal e-Strat Challenge.

Suntem incantati de noile orizonturi pe care acest parteneriat le deschide miilor de studenti care vor participa la competitie anul acesta."

L’Oréal e-Strat Challenge episodul 6 de anul acesta va fi, in mod sigur, un joc international mult mai democratic, competitia fiind deschisa direct tuturor studentilor care se inregistreaza din lumea intreaga.

Jean-Claude Le Grand, director al departamentului de recrutare internationala L’Oréal, a declarat: „Obiectivul nostru pentru aceasta editie a L’Oréal e-Strat Challenge 6 este de a mari raspandirea sa internationala, permitandu-ne sa intram in contact cu cei mai talentati si inteligenti studenti din lumea intreaga.

L’Oréal e-Strat Challenge a devenit de-a lungul anilor un debut in afaceri foarte cautat de studenti si absolventi ai MBA si este unul dintre cele mai mari si cele mai asteptate initiative ale anului in domeniul Resurselor Umane."

Pentru a juca acest joc, dupa prima runda, echipelor formate din trei studenti li se cere in fiecare saptamana sa ia decizii strategice referitoare la responsabilitatea sociala a companiei, strategia de marca si marketing.

In schimb, rezultatele acestora sunt masurate in functie de indexul cursului actiunilor (Share Price Index - SPI) in care sunt incluse cota de piata a marcii, veniturile firmei, calitatea cercetarii si a dezvoltarii, precum si satisfacerea clientilor.

Inainte de a ajunge in finala, echipelor li se va cere sa-si prezinte planurile de afaceri in Paris, in fata directorilor L’Oréal.

De la lansarea sa in 2000, L’Oréal e-Strat Challenge a oferit la mai mult de 93.000 de studenti din peste 100 de tari posibilitatea de a castiga o experienta reala de afaceri si de a-si testa abilitatile de gandire strategica in fata concurentilor din lumea intreaga.

Simulatorul de afaceri poate fi de asemenea folosit de profesori la ore, ca parte a cursurilor de management si afaceri. Acesta este semnul cel mai evident ca mediul academic recunoaste valoarea educationala a simulatoarelor de afaceri.

Pana acum, L’Oréal a recrutat cu succes un numar total de 186 de studenti din lumea intreaga, direct din competitia L’Oréal e-Strat.

Perioada de inregistrare la competitia L’Oréal e-Strat, episodul 6 a inceput pe 3 octombrie, pe www.e-strat.loreal.com si se termina la data de 1 decembrie 2005.

e-strat MSN Space: http://spaces.msn.com/members/estrat

Informatii suplimentare despre L’Oréal e-Strat Challenge sunt disponibile pe www.e-strat.loreal.com