Ajunsa la a doisprezecea editie, competitia de la Portoroz si-a anuntat castigatorii prestigioaselor premii Golden Watch; Golden, Silver&Bronze Drum.

Juriul de la sectiunea campanii publicitare a decis ca 8 lucrari din cele 95 ajunse in finala sa primeasca celebrul Golden Watch:

Toys – pentru Automobile Peugeot; inregistrarea a fost facuta de: BETC EURO RSCG & EURO RSCG WORLDWIDE;

The Bridge – pentru Automobile Peugeot; BETC EURO RSCG & EURO RSCG WORLDWIDE;

Appearances pentru Zoznam.sk-web portal; lucrare inscrisa de Vaculik advertising (Bratislava);

Altoidia – Kraft; Leo Burnett, Chicago;

Hands pentru Zentiva; lucrare apartinand celor de la MARK / BBDO PRAGUE;

Made in Romania pentru MTV Romania; inregistrare a celor de la McCann Erickson Romania;

Butterfly children pentru Debra Austria; Ogilvy(Viena);

Parliamentary Elections 2005 pentru Guvernul Bulgariei; Leo Burnett Advertising Sofia.

Premiile Golden Drum au fost adjudecate astfel:

The Fresco campaign al agentiei Wien nord Pilz (Austria)pentru sectiunea media;

La sectiunea web site premiul a mers in Rusia; o lucrarea a agentiei PARK pentru MTV Rusia;

BackFlip – Straw – este lucrarea care a adus premiul pentru art direction celor de la Leo Burnett China.

Premiul din categoria promo pentru film si televiziune a fost castigat de McCann Erickson Romania cu cel mai recent spot pentru MTV Romania si de lucrarea Bad Habits pentru LNK TV (Lituania).

5 agentii din Romania au ajuns in finala si au concurat pentru un premiu la festivalul de la Portoroz:

Young & Rubicam Team Advertising – Fluturi

Leo Burnett Romania – Mai mult fruct, mai multa energie

Cohn&Jansen – Gala Societatii Civile

Mccann Erickson Romania – Votul

Mccann Erickson Romania – Made in Romania

gav/balkanski – categoria promo pentru film si televiziune