Ajunsa la a doisprezecea editie, competitia de la Portoroz si-a anuntat castigatorii prestigioaselor premii Golden Watch; Golden, Silver&Bronze Drum.
Juriul de la sectiunea campanii publicitare a decis ca 8 lucrari din cele 95 ajunse in finala sa primeasca celebrul Golden Watch:
Toys – pentru Automobile Peugeot; inregistrarea a fost facuta de: BETC EURO RSCG & EURO RSCG WORLDWIDE;
The Bridge – pentru Automobile Peugeot; BETC EURO RSCG & EURO RSCG WORLDWIDE;
Appearances pentru Zoznam.sk-web portal; lucrare inscrisa de Vaculik advertising (Bratislava);
Altoidia – Kraft; Leo Burnett, Chicago;
Hands pentru Zentiva; lucrare apartinand celor de la MARK / BBDO PRAGUE;
Made in Romania pentru MTV Romania; inregistrare a celor de la McCann Erickson Romania;
Butterfly children pentru Debra Austria; Ogilvy(Viena);
Parliamentary Elections 2005 pentru Guvernul Bulgariei; Leo Burnett Advertising Sofia.
Premiile Golden Drum au fost adjudecate astfel:
The Fresco campaign al agentiei Wien nord Pilz (Austria)pentru sectiunea media;
La sectiunea web site premiul a mers in Rusia; o lucrarea a agentiei PARK pentru MTV Rusia;
BackFlip – Straw – este lucrarea care a adus premiul pentru art direction celor de la Leo Burnett China.
Premiul din categoria promo pentru film si televiziune a fost castigat de McCann Erickson Romania cu cel mai recent spot pentru MTV Romania si de lucrarea Bad Habits pentru LNK TV (Lituania).
5 agentii din Romania au ajuns in finala si au concurat pentru un premiu la festivalul de la Portoroz:
Young & Rubicam Team Advertising – Fluturi
Leo Burnett Romania – Mai mult fruct, mai multa energie
Cohn&Jansen – Gala Societatii Civile
Mccann Erickson Romania – Votul
Mccann Erickson Romania – Made in Romania
gav/balkanski – categoria promo pentru film si televiziune