Noua strategie a Flamingo International prevede realizarea de achizitii si fuziuni, care vor contribui la consolidarea industriilor IT si retail, atat din perspectiva locala, cat si regionala, a declarat, Dragos Cinca, presedintele companiei, informeaza Mediafax.

"Industria IT si, mai ales, de retail, au atins nivelul care permite consolidarea si ofera o oportunitate atat pentru noi, cat si pentru eventualele tinte de achizitie, iar din perspectiva altor concurenti, poate fi numita o amenintare strategica, pe o piata unde vor supravietui doar marile companii, cu capacitate financiara, de management, valori corporatiste, etc. ca nu doar sa reziste, ci sa se dezvolte in continuare", a spus Simion.

"Strategia de achizitii si fuziuni va conduce la cresterea puterii financiare a Flamingo International, ceea ce va contribui la dezvoltarea din viitor", a subliniat Dan Topala, vicepresedinte Flamingo International. Pana in prezent, Flamingo a deschis sapte magazine retail in Serbia si Bulgaria, iar obiectivul pentru urmatoarea perioada este de peste 20 de magazine.

"Investitiile in cadrul acestui proiect, numit Retail International, se vor ridica, pana la sfarsitul anului, la circa sase milioane de euro", a precizat Topala. El a adaugat ca, dupa pietele din Serbia-Muntenegru si Bulgaria, urmatoarele tinte vizate sunt Moldova, Croatia si Macedonia. Compania este prezenta pe segmentul de distributie si in Croatia, Olanda, Ungaria, Macedonia, Moldova.

Flamingo International are ca obiectiv, pentru perioada 2007-2008, o crestere de circa 2-3 ori a volumului de afaceri, a precizat Simion. In prima jumatate a anului, Flamingo a raportat o cifra de afaceri de 30,9 milioane de euro, in crestere cu 20% fata de perioada corespunzatoare a anului anterior.