Una dintre cele mai mari si expansive societati de comert cu amanuntul din Europa, Kaufland, a venit in Romania! Intrarea pe piata romaneasca coincide cu implinirea a 75 de ani de existenta a concernului Lidl & Schwarz Co&KG. Concernul Kaufland este reprezentat de peste 650 de magazine in Germania, Cehia, Slovacia, Polonia si Croatia.

Grupul Schwarz, cu peste 166.000 de angajati in intreaga Europa, a inregistrat anul trecut o cifra de afaceri de peste 40 de miliarde de euro.

Primul magazin Kaufland in Romania s-a deschis joi, 13 octombrie, in Bucuresti, soseaua Colentina, numarul 6, sector 2, investitia totala pentru acest magazin ridicindu-se la aproximativ 11 milioane de euro.

Hipermarket-ul Kaufland Colentina are o suprafata de 6.400 de metri patrati si pune la dispozitia clientilor o parcare gratuita de 330 de locuri.

Kaufland Romania a creat pana in prezent aproximativ 700 de noi locuri de munca, la sediul central, in magazine (cel din Bucuresti, cat si cele care se vor deschide in tara pana la sfarsitul anului) si la noul nostru depozit central din Ploiesti.

Kaufland se ghideaza dupa principiul "totul sub acelasi acoperis", oferind produse variate care acopera tot necesarul zilnic.

Oferta cuprinde de la marca proprie K-Classic, care contine produse de calitate la preturi convenabile, pana la produse oferite de producatorii regionali si produse de marca.

Un punct forte pentru Kaufland il reprezinta departamentul de produse proaspete: Kaufland garanteaza zilnic clientilor sai calitatea si prospetimea absoluta, la preturi mici, pentru carne, mezeluri, branzeturi si produse lactate, pana la legume si fructe.

In afara de oferta bogata de alimente, Kaufland ofera produse atractive la preturi convenabile din domeniile menaj, sticlarie, portelan, textile, electrice, papetarie, jucarii, articole de sezon si pentru petrecerea timpului liber, la care se adauga oferte speciale saptamanale.

Departamentul legume si fructe

Un punct deosebit de atractie este departamentul de legume si fructe. Aici este oferita in orice anotimp o gama larga de fructe si legume din tara, articole de sezon, dar si produse exotice din tari indepartate.

Departamentul de produse proaspete cu servire asistata

Cuprinde peste 500 de articole din Romania, inclusiv specialitati regionale la preturi foarte mici. Acest departament este completat cu un raion de lactate, de unde clientii pot cumpara specialitati romanesti si internationale.

Brutaria

Brutaria proprie cu preturi reduse ofera la orice ora paine, baghete si chifle, dar si specialitati. Clientii se pot servi singuri si primesc produse proaspete, pentru ca ele se coc in magazin de mai multe ori pe zi.

Non-Food

Pe langa oferta variata de produse alimentare, Kaufland ofera si articole atractive pentru casa, textile, electrocasnice, papetarie, articole de joaca si de sezon la preturi avantajoase, precum si oferte speciale care se schimba saptamanal.

Pret, calitate, servicii si program zilnic

Succesul magazinelor Kaufland se bazeaza pe o politica de preturi foarte severa. Nu numai preturile cele mai avantajoase fac magazinul Kaufland atat de atractiv. Deosebita amabilitate a angajatilor, cat si multiplele garantii si servicii, arata ca la Kaufland se pune accentul foarte mult pe satisfactia clientului.

O demonstreaza si programul stabilit in avantajul clientilor – Kaufland este deschis de luni pana duminica, de la ora 7.00 la ora 23.00.

Facilitati pentru clienti

Kaufland pune la dispozitia clientilor sai o cladire moderna, construita dupa toate standardele actuale, care ofera conditii optime pentru a face cumparaturi. Culoarele largi si o compartimentare clara pe sortimente faciliteaza orientarea rapida.

Peste 330 de locuri de parcare se afla la dispozitia clientilor Kaufland, in mod gratuit. Clientii care folosesc mijloacele de transport in comun pot ajunge comod la magazinul Kaufland, cu troleibuzul 66, cu autobuzele 101, 143, 182 si cu tramvaiele 1 si 21, statia Ziduri Mosi.

Concesionari

Urmatorii intreprinzatori puternici rotunjesc oferta Kaufland: Domo, Sensiblu, BRD, Fornetti, Global Net, Internity, Romfoto.

Prin aceasta varietate de domenii, Kaufland ofera toate conditiile pentru un shopping de succes.

Protectia mediului

Kaufland promoveaza pastrarea si protectia mediului. Eliminarea, separarea si reciclarea deseurilor sunt masuri care s-au luat intotdeauna pentru protejarea practica a mediului. O alta masura in acest sens este utilizarea sistemelor de ambalare returnabile la transportul marfurilor.

Highligts

Grupul Kaufland ia parte regulat la competitii europene din domeniu si a fost deja de multe ori premiat pentru realizari deosebite si pentru calitatea foarte buna a produselor oferite.

Kaufland

Date istorice

Grupul Kaufland se numara printre marii retaileri germani, comercializind atat articole food cat si non food. Sediul grupului este in Neckarsulm, Germania.

Istoria firmei incepe in anul 1930.

1930

Josef Schwarz debuteaza ca asociat al firmei Südfrüchte Großhandlung Lidl & Co din Heilbronn. Numele firmei se schimba devenind Lidl & Schwarz KG si firma se transforma intr-un en-gross de produse alimentare. Expansiunea firmei este intrerupta de izbucnirea celui de-al doilea razboi mondial. Dupa terminarea acestuia, continua extinderea firmei.

1954

Extinderea firmei, constructia unui sediu propriu la Heilbronn si intrarea in lantul de magazine A&O.

1960

Deschiderea primului depozit C+C (Cash&Carry) in Nordwürttemberg in cadrul firmei Handels- und Fruchthof Heilbronn GmbH.

1964

Se deschide primul raion de carne in Handels- und Fruchthof Heilbronn care a reprezentat startul pentru hala de carne Kaufland, cu sedii de productie si de distributie in Neckarsulm, Möckmühl (in Heilbronn), Offenburg und Unterkaka (in Zeitz in Sachsen-Anhalt)

1968

Deschiderea primului magazin la Backnang cu numele de "Handelshof" si cu o suprafata de vanzare de 1200 mp.

1972

Sediul central al firmei se muta la Neckarsulm.

1977

Deschiderea primului magazin cu auto-servire la Backnang cu numele de "Handelshof"si cu o suprafata de vanzare de 6000 mp.

Josef Schwarz moare la varsta de 74 de ani, iar firma este condusa de fiul sau, Dieter Schwarz.

1984

Deschiderea primului magazin cu auto-servire Kaufland la Neckarsulm, cu o suprafata totala de 15.000 mp. Numerosi concesionari completeaza oferta.

1990

Dupa reunirea Germaniei, are loc deschiderea primului magazin Kaufland in Meissen in noile landuri. In acelasi an, se deschid magazine pentru satisfacerea necesitatilor consumatorilor in Hoyerswerda, Pirna, Freiberg, Weißenfels, Berlin-Eiche si Senftenberg.

1994

Se deschid primele brutarii in magazinele Kaufland din Dessau si Leipzig, pentru a optimiza oferta de produse proaspete.

1998

Deschiderea primului magazin Kaufland in Cehia, in orasul Ostrava.

2000

Deschiderea primului magazin Kaufland in Slovacia, in orasul Poprad.

2001

In Germania de Est, Kaufland este de departe lider de piata. In Croatia s-a deschis primul magazin Kaufland in Karlovac, urmeaza Polonia cu deschiderea primului magazin Kaufland in Stargard Szczecinski.

2002

Lantul se extinde in continuare pe plan national si international.

2003

Introducerea marcii Kaufland K-Classic. K-Classic ofera produse de calitate la preturi convenabile de discount.

2005

Lantul se extinde in continuare pe plan national si international si aniverseaza 75 de ani de existenta.