Sunt un vechi client Connex prin serviciul Connex Go. Am fost anuntat de Connex prin SMS ca serviciul Connex Go isi va inceta activitatea incepand cu 17 oct 2005. Eu tocmai facusem o reincarcare cu 12 USD pe 14 oct. 2005 in urma careia perioada de valabilitate a fost extinsa pana la 14 aprilie 2006. Ca urmare a anuntului, in data de 17 oct.

2005 am trecut la serviciul Cartela Connex folosind procedura data de Connex prin telefon. Surpriza a aparut odata cu verificarea valabilitatii pe serviciul Cartela Connex: aveam numai pana la 19 februarie 2006, deci mi-au fost luate 60 de zile (2 luni) de valabilitate odata cu trecerea la noul serviciu.

Va reamintesc ca am fost obligat sa trec la noul serviciu deoarece MobiFon m-a anuntat ca renunta la serviciul Connex Go. Dupa reincarcarea pe care am facut-o pe 14 octombrie 2005, creditul meu crescuse la peste 30 USD. La trecerea pe noul serviciu, creditul a ramas nemodificat, insa valabilitatea cartelei a scazut cu 2 luni.

Prin aceasta masura, MobiFon imi ia un drept deja castigat (si platit) de mine. Cu siguranta, nu sunt singurul client Connex care se afla in aceasta situatie.

Am incercat sa rezolv aceasta problema pe cale amiabila: am discutat cu un operator Connex timp de 20 minute fara rezultat. Ca urmare, am cerut sa vorbesc cu superiorul acestuia. Dl. Costin Alexandru a avut insa aceeasi pozitie: refuz categoric de a-mi restitui cele 2 luni de valabilitate luate abuziv.

MobiFon trebuie sa inceteze aceasta practica, iar eu sa primesc inapoi cele 2 luni de valabilitate care mi-au fost luate abuziv.

Aurelian Constantin