Incidentul de sambata de la aeroportul Baseasa, in care a fost implicat un avion al companiei Blue Air pare sa ascunda mai mult decat au fost dispusi sa recunoasca reprezentantii operatorului aviatic.

Deocamdata, cazul este investigat doar in cadrul unei anchete interne a companiei aeriene. Reprezentantii aeroportului spun ca este extrem de grav ca nu au fost notificati in legatura cu acest incident nici ei si nici autoritatile aeronautice in masura sa declanseze o ancheta independenta.

Pasagerii companiei Blue Air care ieri au facut cale intoarsa in tara din cauza unei defectiuni aparute la aparatul de zbor, au fost in cele din urma imbarcati intr-o alta aeronava care a decolat in cursul dupa-amiezii.

Decolarea a decurs fara probleme, dar cu balbaieli in orarul afisat in sala de asteptare.

Toti cei 72 de pasageri pentru cursa spre Spania au fost trecuti prin vama cu cel putin 3 ore inainte de decolare.

Pasagerii pentru Spania au decolat in cele din urma, dupa mai bine de 24 de ore de asteptare. Ieri, avionul lor s-a intors pe aeroportul Baneasa dupa o ora si jumatate de la decolare, din cauza unei defectiuni.

Surse din aeroport spun ca, dupa remedierea defectiunii, pasagerii au fost imbarcati din nou in acelasi avion, insa avionul s-a defectat din nou.

Aseara compania Blue Air a dat un comunicat de presa in care a precizat ca incidentul a fost provocat de starea precara a infrastructurii aeroportului Baneasa.Astazi, directorul general al companiei a declarat ca afirmatia din comunicat a fost pripita.

Reprezentantii companiei Baneasa spun ca nu au fost notificati in scris in legatura cu incidentul de ieri.

Maine, conducerea companiei Blue Air se va intruni pentru a lua o decizie in vederea unui eventual transfer al zborurilor de pe Baneasa pe aeroportul Otopeni.