GEO este evenimentul editorial al toamnei: un mensual de aproximativ 150 de pagini, editat de Motor-Presse Romania in 26 000 de exemplare si al carui prim numar este disponibil, incepand din luna noiembrie, la standurile de presa din toata tara.

GEO este o revista de inalta tinuta jurnalistica, cu fotografii fascinante care au castigat numeroase premii internationale, articole specializate, amanuntite si foarte bine documentate intr-un limbaj atractiv. GEO este revista care, in fiecare luna, deschide cititorului noi orizonturi. Iar intotdeauna in atentia revistei se afla omul.

GEO este revista celor care vor sa stie mai multe…

...mai multe despre lume si oamenii care-o contureaza

...mai multe despre stiinta si cercetare

...mai multe despre medicina, tehnologie, arheologie, astronomie, geologie, pihologie

...mai multe despre flora si fauna

...mai multe despre creier, emotii si ganduri

...mai multe despre marile intrebari ale filosofiei si religiei

...mai multe despre regiuni fascinante ale Pamantului si cele mai interesante aventuri

Editorii si cititorii GEO impartasesc aceeasi curiozitate pentru lucrurile care merita aflate, stiute si dezbatute: constientizeaza pericolul disparitiei anumitor specii, apreciaza neobisnuitul si privesc cu deschidere catre viitor.

Conceptul editorial al acestei reviste de succes international are drept target cititori cu varste cuprinse intre 20 si 49 de ani, barbati si femei. GEO se adreseaza unui public educat si care are la dispozitie un venit net peste mediu.

Cititorul GEO este un factor de influenta in ceea ce priveste deciziile si atitudinea membrilor familiei si prietenilor.

Echipa GEO Romania (Mircea Ciobotaru – director general, Anca Vasas – redactor sef, Alexandra Cinty Ionescu – director de marketing, Adrian Sava – director de publicitate, Constantin Antochi – DTP, etc)

este formata din oameni cu experienta intr-ale jurmalismului, cu tot ceea ce cuprinde acest fenomen, de la redactare de texte si editare de fotografii, pana la intelegerea importantei unei publicatii de calitate atat pentru cititori cat si pentru clientii de publicitate.

Revista GEO este un brand international de succes: publicata acum 30 de ani in Germania, aceasta a ajuns leader de piata al segmentului sau, insumand 4,5 milioane de cititori la fiecare editie. Ulterior, GEO a intrat in forta si pe pietele din Franta, Spania si Rusia, unde a preluat conducerea topurilor de specialitate.

Odata cu aparitia editiei romanesti, GEO a fost lansata, concomitent, si in alte 4 tari central si est europene: Croatia, Slovacia, Ungaria si Cehia.

Documente atasate:

  • GEO - billboards ( PDF, 1.475K )
  • GEO - coperta1 ( PDF, 365K )