Banca Comerciala Romana (BCR) a obtinut recertificarea sistemului de management al calitatii, (in conformitate cu cerintele SR EN ISO 9001:2001), din partea prestigioasei companii internationale de certificare - Moody International.

„In urma auditurilor efectuate in cursul lunii octombrie, Moody International a recomandat, fara nici un fel de conditionare, recertificarea sistemului de management al calitatii. BCR va continua implementarea de proiecte, care sa o apropie de mentalitatea culturii corporative specifica organizatiilor din tari membre ale Uniunii Europene", a declarat presedintele executiv al BCR, Nicolae Danila.

In domeniul managementului calitatii, BCR a trecut intr-o noua etapa, cea de implementare a Sistemului de Management Integrat, prin valorificarea tuturor sistemelor de cerinte descrise in documente de referinta aplicabile la nivel international: managementul calitatii, managementul sanatatii si securitatii in munca, managementul securitatii informatiilor si managementul de mediu.

„Abordarea calitatii in BCR inseamna acceptarea provocarii de a ne consolida cultura organizationala pe principiile managementului calitatii, motiv pentru care suntem increzatori ca vom contribui la integrarea tarii noastre in Uniunea Europeana, prin adoptarea reglementarilor internationale si mentinerea certificarii conformitatii sistemului implementat", a adaugat Nicolae Danila.

BCR isi propune sa devina, in premiera pentru piata bancara romaneasca, promotorul Sistemelor de Management Integrat.