Incepand din 2006, Festivalul Cerbul de Aur se va desfasura in locatii diferite pentru fiecare editie, informeaza TVR. Prin noul concept de organizare a evenimentului, Televiziunea Romana isi propune atat pastrarea unui brand deja cunoscut, cat si reinventarea lui, pentru a-l adapta la noua strategie editoriala si de dezvoltare a TVR.

Pregatirile pentru Cerbul de Aur 2006, care va fi organizat in perioada 21-23 iulie, au inceput deja. TVR va apela la parteneriate si sponsorizari in organizarea festivalului, la care contributia televiziunii publice este de aproximativ 400.000 de euro.

Surse din Departamentul Comunicare si Relatii Publice al TVR au declarat, pentru Agentia Rompres, ca televiziunea publica asteapta oferte din partea autoritatilor locale din marile orase pe baza carora va decide locatiile unde se va desfasura editia din acest an a festivalului.

TVR asteapta oferte si din partea companiilor interesate sa se implice in organizarea evenimentului.

Editia din acest an a Festivalului Cerbul de Aur a intampinat o serie de probleme, de ordin financiar si organizatoric, legate de schimbarile intervenite la conducerea Televiziunii Romane cand Tudor Giurgiu a fost desemnat in functia de director al institutiei.

Pe de alta parte, organizarea evenimentului a fost marcata si de bugetul deficitar alocat in acest scop, cauzat de faptul ca in 2004 TVR a fost lipsit de sprijinul traditional al autoritatilor brasovene si al Ministerului Culturii si Cultelor si a inregistrat un deficit de 200.000 de euro.

In cele din urma insa problemele respective au fost depasite.

Totodata, au precizat aceleasi surse, in perioada urmatoare va fi definitivata si componenta echipei care va coordona proiectul referitor la organizarea Cerbului de Aur 2006.

Presedintele-director general al TVR, Tudor Giurgiu, a sustinut ca Cerbul de Aur trebuie sa devina unul dintre cele mai importante evenimente muzicale ale anului si sa contribuie la relansarea din punct de vedere editorial a brand-ului TVR.

El afirma ca organizatorii conteaza pe faptul ca noul concept va atrage parteneri importanti, care sa ii sprijine in realizarea unui festival adaptat tendintelor europene si adresat in special tinerilor.

Editia viitoare se va derula pe durata a trei zile, prima fiind dedicata concursului, Galei Laureatilor, precum si unui recital international care se va adresa publicului fidel TVR, obisnuit cu traditia acestei manifestari.

In celelalte doua seri se vor organiza concerte pe scene distincte, in aer liber, fiecare cu specificul sau, destinate in primul rand publicului tanar, care va putea urmari trupe si solisti de valoare din Romania si din strainatate.

Echipa de organizare va evalua posibilele locatii pentru acest eveniment, iar TVR promite ca va tine la curent publicul cu toate detaliile de organizare, pe masura ce acestea sunt puse la punct.