Romania este vanduta ca „destinatie fierbinte"

de Alexandru Gugoasa     Evenimentul Zilei
Sâmbătă, 14 ianuarie 2006, 0:00



Operatorul turistic Peltours, din Marea Britanie, a lansat de curand o brosura prin care Romania este prezentata englezilor ca viitoare „destinatie fierbinte de vacanta". Tara noastra este descrisa ca o destinatie ce ofera atat calitate, cat si preturi scazute. Pentru a-si atrage clientii, firma organizeaza, in exclusivitate, zboruri directe intre Londra si Aeroportul Kogalniceanu, din Constanta.

„Raport pret/calitate superb"

In opinia firmei britanice, statiunile de pe litoralul romanesc sunt foarte tentante. Darren Panto, director de vanzari si marketing al firmei, crede ca „infrastructura si calitatea hotelurilor din Romania s-au imbunatatit dramatic dupa caderea comunismului, iar statiunile de la Marea Neagra ofera un raport pret/calitate superb".

Peltours a identificat deja doua tipuri de clienti care ar trebui sa fie atrasi de aceasta oferta: cei care vor o vacanta linistita, in care sa nu faca altceva decat sa mearga la plaja si sa incerce bucataria romaneasca, si cei care doresc sa foloseasca aceasta oportunitate pentru a vizita Delta Dunarii si Carpatii.

Un sejur ce cuprinde transportul cu avionul, si 7 nopti de cazare la Vox Maris, in Costinesti, costa in oferta britanicilor 369 de lire sterline (aproximativ 20 de milioane de lei).

Citeste articolul complet in Evenimentul Zilei






Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


69 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri
Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by