Inlocuitorul lui 575M, 600 Imola, se bazeaza pe platforma redusa a lui Scaglietti 612 si are aceeasi caroserie de aliaj.

Modelul desenat de Pininfarina va fi proportionat diferit fata de 612, avand o podea a portbagajului mai joasa si mai plata, la fel ca linia acoperisului, desi, per ansamblu, cele doua masini arata la fel.

Ne asteptam la o parte posterioara ridicata, la montanti C in forma de pinteni si la patru stopuri in forma de cerc.

Pe langa trenul de rulare preluat de la 612 si modificat, 600 ar putea beneficia de sistemul de tractiune integrala pe care Ferrari il dezvolta actualmente. Faptul ca foloseste caroseria din aliaj a lui 612 inseamna ca 600 va fi mai mare decat 575, ceea ce reprezinta mai mult loc pentru cei doi pasageri si pentru bagajele lor.

Tot din acest motiv, ar trebui sa nu cantareasca mult mai mult decat cele 1.730 kg ale lui 575, chiar daca dimensiunile au crescut. Combinand greutatea modesta cu motorul puternic, potentialul de performanta este foarte incitant, la fel ca si pretul (circa 250.000 euro).

Aceasta masina va fi foarte, foarte rapida - chiar mai rapida decat 612, care scoate "suta" in 4,2 secunde si are o viteza maxima de 320 km/h.

Articol integral in Adevarul