Grupul TiriacAuto, a anuntat o crestere a vanzarilor de 50% pe anul 2005 totalizand un numar de 17638 de autuvehicule comercializtae. Liderul incontestabil al TiriacAuto este marca Ford, cu un total de peste sapte mii de masini vandute.

"Vanzarile Grupului TiriacAuto in 2005 au depasit previziunile datorita trendului pietei auto, dezvoltarii retelei teritoriale si strategiilor adoptate de companiile importatoare in raport cu competitia specifica.

Performanta inregistrata in vanzari se reflecta in mod pozitiv si asupra rezultatului financiar consolidat. " – declara Dna Adriana Ichim, Director Executiv TiriacAuto.

In privinta rezultatelor in vanzari ale marcilor din portofoliu, Ford si Hyundai au inregistrat cele mai mari volume, cu 7.749 unitati vandute - Ford si 4.051 unitati vandute – Hyundai. Pentru Ford cresterea este de 65% fata de 2005, iar Hyundai isi dubleaza vanzarile pentru al doilea an consecutiv cu o crestere de 102%.

Planurile TiriacAuto pentru 2006 vizeaza cu prioritate cresterea volumului de vanzari si procesul de dezvoltare si consolidare a retelei teritoriale.

"Desi previziunile asupra evolutiei pietei auto in 2006 sunt prudente, TiriacAuto si-a propus obiective ambitioase, respectiv un volum de vanzari de 24.000 de unitati, care reprezinta o crestere de 36% fata de anul 2005.

Aceasta crestere planificata se datoreaza faptului ca in cadrul Grupului TiriacAuto exista marci auto care inca nu si-au atins maturitatea, avand un potential de crestere mai mare decat piata." – declara in continuare Dna Adriana Ichim, Director Executiv TiriacAuto