Incepand de azi, 20 ianuarie, Pfizer difuzeaza spoturile TV pentru medicamentele Hexoral si Olynth si pe posturile de televiziune din Romania. Campania pentru Hexoral se desfasoara sub sloganul: "Hexoral. Te simti bine fara durerea de gat!". Cea de-a doua campanie merge pe sloganul "Olynth. Libertate pentru nas!" .

Campaniile de comunicare pentru cele doua medicamentele au fost dezvoltate si exportate de catre Scala JWT pentru Pfizer in 2004. Potrivit agentiei, cele doua campanii care constau intr-o componenta ATL cu TV, print si materiale P.O.S.

(displays, shelf talkers etc.), precum si intr-o componenta BTL (adresata doctorilor si farmacistilor), s-au desfasurat cu succes in cateva tari (Tarile Baltice, Rusia, Cehia etc.).

Pfizer a decis sa introduca acum si pe piata romaneasca campania produsa in Romania. Spoturile TV pentru Hexoral (spray pentru gat) / Hexoraletten (pastile pentru gat) si Olynth (picaturi pentru nas) sunt difuzate pe canalele de televiziune Pro TV, Pro Cinema, Antena 1, Antena 3 si Realitatea TV.

Pfizer a aprobat "reteta" campaniei prin Vivan Pinto – Brand Manager Central & Eastern Europe si Akos Tatar – Business Manager.

Echipa Scala JWT care a "consultat" cele doua medicamente si a eliberat "reteta" campaniei este formata din Gabriela Marcu – Account Director, Laura Mihalascu – Account Executive, Irina Tomsa – Copywriter, Catalin Stanciu – Junior Copywriter, Ioana Sandru – Junior Art Director, Ilinca Dumitrescu – Production Director.

Spoturile au fost produse cu sprijinul casei de productie Abis Studio.