Hollywoodul isi redefineste marile simboluri, inregistrand schimbari semnificative de mentalitate, se arata intr-o analiza ABC. In ultimii ani a devenit o moda ca marile dive sa fie femei trecute de 40 sau chiar 45 de ani, tendinta sustinuta si de agentiile de publicitate, care-si aleg personalitatile-imagine din categoria frumusetilor mature.

In plus, actritele, din ce in ce mai independente, prefera sa nasca intai un copil si abia apoi sa ia in considerare ideea de a se marita cu tatal acestuia.

Madonna (47 de ani), Oprah Winfrey (51 de ani), Nicolette Sheridan (42 de ani), Demi Moore (43 de ani) si Sharon Stone (47 de ani) sunt in acest moment, in ciuda varstei, unele dintre cele puternice personalitati din lumea showbizului american. Ele dovedesc faptul ca femeile mature nu mai pot fi date la o parte, in conditiile in care din ce in ce mai multi oameni le considera sexy.

Anul trecut, femeile de peste 40 de ani „au ocupat" doua-trei coperte de reviste in fiecare luna, in comparatie cu doar una pe luna, in 2004. Si asta pentru ca ele par cu multi ani, daca nu decenii, mai tinere decat varsta pe care o au.

Publicitatea le maturizeaza

Aspectul „fresh" nu le-a adus vedetelor trecute de 40 de ani doar popularitate, dar si contracte de publicitate. Majoritatea firmelor de renume au sesizat ca multi dintre clientii lor se pot regasi mult mai bine in imaginea unor vedete aflate la a doua tinerete.

Cel mai popular serial TV la ora actuala, „Neveste disperate", are in distributie actrite trecute de prima tinerete (exceptand-o pe Eva Longoria), si, cu toate acestea, a starnit un adevarat „ciclon" in randul telespectatorilor din toata lumea.

„Am 40 de ani si tocmai am semnat primul meu contract cu o firma de produse pentru frumusete, „Clairol Nice and Easy"", se mira zilele trecute chiar Teri Hatcher, una dintre „nevestele disperate".

Demi Moore (43 de ani) este imaginea Versace, iar Sharon Stone (47 de ani) reprezinta casa Dior. Motivul? Studiile de marketing au demonstrat ca majoritatea consumatorilor acestor companii sunt oameni cu bani, dar si mai multi ani, si nu s-ar fi simtit „reprezentati" de vedete de 20 de ani.

Citeste articolul complet in Evenimentul zilei