Vremea stelelor „coapte"

de     Evenimentul Zilei
Marţi, 24 ianuarie 2006, 0:00



Hollywoodul isi redefineste marile simboluri, inregistrand schimbari semnificative de mentalitate, se arata intr-o analiza ABC. In ultimii ani a devenit o moda ca marile dive sa fie femei trecute de 40 sau chiar 45 de ani, tendinta sustinuta si de agentiile de publicitate, care-si aleg personalitatile-imagine din categoria frumusetilor mature.

In plus, actritele, din ce in ce mai independente, prefera sa nasca intai un copil si abia apoi sa ia in considerare ideea de a se marita cu tatal acestuia.
Madonna (47 de ani), Oprah Winfrey (51 de ani), Nicolette Sheridan (42 de ani), Demi Moore (43 de ani) si Sharon Stone (47 de ani) sunt in acest moment, in ciuda varstei, unele dintre cele puternice personalitati din lumea showbizului american. Ele dovedesc faptul ca femeile mature nu mai pot fi date la o parte, in conditiile in care din ce in ce mai multi oameni le considera sexy.

Anul trecut, femeile de peste 40 de ani „au ocupat" doua-trei coperte de reviste in fiecare luna, in comparatie cu doar una pe luna, in 2004. Si asta pentru ca ele par cu multi ani, daca nu decenii, mai tinere decat varsta pe care o au.

Publicitatea le maturizeaza

Aspectul „fresh" nu le-a adus vedetelor trecute de 40 de ani doar popularitate, dar si contracte de publicitate. Majoritatea firmelor de renume au sesizat ca multi dintre clientii lor se pot regasi mult mai bine in imaginea unor vedete aflate la a doua tinerete.

Cel mai popular serial TV la ora actuala, „Neveste disperate", are in distributie actrite trecute de prima tinerete (exceptand-o pe Eva Longoria), si, cu toate acestea, a starnit un adevarat „ciclon" in randul telespectatorilor din toata lumea.

„Am 40 de ani si tocmai am semnat primul meu contract cu o firma de produse pentru frumusete, „Clairol Nice and Easy"", se mira zilele trecute chiar Teri Hatcher, una dintre „nevestele disperate".
Demi Moore (43 de ani) este imaginea Versace, iar Sharon Stone (47 de ani) reprezinta casa Dior. Motivul? Studiile de marketing au demonstrat ca majoritatea consumatorilor acestor companii sunt oameni cu bani, dar si mai multi ani, si nu s-ar fi simtit „reprezentati" de vedete de 20 de ani.

Citeste articolul complet in Evenimentul zilei








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


62 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță
Prin „Queen’s Gambit” Netflix ne arată că geniile sunt banale până când ajung subiecte de serial

Cursă contra-cronometru pentru România să cheltuiască cele 30 de miliarde de euro din planul de redresare. Comisarul European pe Transporturi: „Ultimele plăți se pot face în 2026. După acel termen, lucrările trebuie finanțate din alte surse”

Trenuri de legendă și amintiri dintr-o epocă ce nu va mai reveni - Octavian Udriște: De locomotiva cu aburi trebuia să ai grijă ca de o ființă, avea mai mult suflet

VIDEO Drumul Expres DX12 Craiova - Pitești: Imagini din dronă cu tronsonul unde românii de la UMB lucrează în forță. „Deja pe 70 la sută se va ajunge în situația de a se putea turna asfalt”

​VIDEO. 25 de întrebări despre vaccinul anti-COVID-19 (3): Am 20 de ani și nu am fost niciodată bolnav, de ce ar trebui să mă vaccinez?

Povestea omului care a făcut prima fotografie acum aproape 200 de ani

Autostrada Sibiu - Pitești - Bătaie mare pe cel mai scump tronson licitat vreodată în România: 15 oferte depuse de la firme din Europa, Turcia și China / UPDATE: Care sunt constructorii

Lupta cu sistemul: Nicușor Dan a suspendat un funcționar care a dat aviz de defrișare pentru grădina unor case de pe Kiseleff, unde ar putea apărea blocuri de 4 etaje, și pe care primarul încearcă să o salveze de 10 ani

Investiții personale în criză. Andrei a investit de Black Friday, nu a cheltuit. N-are acasă un Turbion în miniatură, dar gândește pe termen lung

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by