Compania Credisson a inregistrat o crestere de 37% in primele luni ale anul 2006 comparativ cu perioada similara a anului trecut. Volumul creditelor acordate de Credisson in retelele partenerilor sai a atins in primele 3 luni ale anului 2006 suma de 30 milioane Euro.

Principala cauza a acestei cresteri o reprezinta dezvoltarea importanta pe segmentul creditelor de consum, extinderea retelei nationale de vanzari si inovatia serviciilor financiare oferite.

"In conditiile unui mediu concurential mai puternic am reusit sa crestem substantial atat veniturile, cat si portofoliul de produse oferite. Primele luni ale acestui an au fost marcate de mentinerea ritmului de crestere a retelei de puncte de lucru, de la 200 de unitati la inceputul lui 2005 la 800 de unitati in acest moment, acoperind aproximativ 150 de centre urbane" a adaugat Daniel Boaje,

Credisson este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%. Societatea a fost preluata in mai 2005 de catre grupul Cetelem, divizia furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si numarul 1 in furnizarea de credite de consum din Europa Continentala.

Pe parcursul celor 3 ani de activitate, Credisson a oferit finantare unui numar de 750.000 de persoane, in valoare de peste 300 de milioane de euro. Societatea este activa printr-o retea de 800 de puncte de vanzare si are peste 800 de angajati.

Bazandu-se pe experienta de peste 50 de ani a grupului Cetelem, si pe o excelenta cunoastere a pietei locale, Credisson isi va extinde in urmatorii ani portofoliul de parteneri si de servicii financiare, folosind expertiza operationala, tehnologica si financiara a acestuia