Revista BusinessWeek va fi prezenta si in Romania incepand cu 3 mai 2006. Publicul roman are astfel la dispozitie editia locala a publicatiei americane, cu un continut adaptat pietei romanesti precum si cu o serie de analize si comentarii referitoare la principalele subiecte de afaceri internationale.

„BusinessWeek este un nume recunoscut de milioane de cititori din toata lumea", spune Rachad El Jisr, Publisher Business Media Group (BMG) - trustul de media care a adus BusinessWeek in Romania.

„Suntem pregatiti sa oferim oamenilor de afaceri autohtoni informatiile de care au nevoie, dublate de analize si comentarii locale si globale care sa le fie relevante si sa adauge valoare activitatii lor profesionale.", a adaugat el.

Jurnalistii BusinessWeek Romania au dezvaluit principalele linii pe care se axeaza continutul revistei: analize de piata, comentarii si sinteze despre diferite aspecte ale tuturor sectoarelor economiei romanesti.

Incepand cu a doua editie, BusinessWeek Romania va aparea in fiecare marti si va putea fi cumparata atat de la punctele de difuzare a presei, cat si pe baza de abonament.

Licenta a grupului american McGraw-Hill, BusinessWeek Romania este cea de-a noua editie a BusinessWeek, alaturandu-se celor 7 editii locale prezente in Bahasa Indonezia, China, Polonia, Rusia, Arabia, Turcia si Bulgaria si celei internationale.

Business Media Group (www.bmg.ro) cuprinde in portofoliul sau publicatii de afaceri (din care fac parte Biz, Business Review si Campaign) si publicatii de Lifestyle (ce includ editiile locale ale publicatiilor internationale Stuff si AutoCar - parti ale grupului britanic Haymarket si revista de lifestyle masculin, Class).