Yamaha Star Startoliner 2006

de     HotNews.ro
Marţi, 2 mai 2006, 0:00


Yamaha Star Startoliner 2006
Motorclub.ro

Cand Yamaha a introdus noul model Star Roadliner devreme in acest an, a fost salutata pentru exceptionala capacitate de contrul, forta buna a motorului, linia unica de arta decorativa o face sa arate bine intre celelalte motociclete de croaziera.

Cand detii o combinatie ucigatoare ca aceasta, modul cel mai evident de a face urmatorul pas este de a foce confortabila pentru o relatie mai lunga, precum in turism. Star Staroliner este un raspuns pentru aceia care spun: "Imi place acest oras, acum sa vedem si urmatorul oras".

Yamaha recunoaste ca poti incepe cu un Roadliner si poti construi singur un Staroliner alegand cu grija din catalogul cu piese al companiei Yamaha. Star Startoliner este un efort din partea companiei de a echipa o motocicleta pentru clientii sai.

Startoliner difera de Roadliner oferind o aparatoare de vant usor detasabila, o speteaza de sea pentru pasagerul din spate frumos modelata, si un portbagaj format din doua cutii intarite, imbracate in piele. Din puct de vedere mecanic, Startoliner si Roadliner sunt identice cu exceptia unei prlungiri de 6mm a suspensiei din spate la modelul Staroliner - care poate fi configurat si pe Roadliner.

Yamaha realizeaza din nou un sistem usor detasabil si demontabil, pentru o mai mare usurinta in intretinere si ajustare mecanica, chiar prin manevrari manuale. Sezutul se detaseaza actionand doua manere pe fiecare parte a bratelor de sustinere. Ambele au incuietori pentru a impiedica, demontarea sistemului de catre altii care cunosc cat de usor se demonteaza.

Cu toate ca portbagajul vine cu posibilitati de demontare usoara, sunt unele probleme la partea de montare, care te obliga sa lasi portbagajul montat.

Motocicleta a fost conceputa cu abilitati bune de manevrare. Parbrizul mare din partea din fata apara pilotul de curentii intensi de aer intalniti pe sosea. Conducand printr-o furtuna de desert se creeaza o lipsa de vizibilitate de care Staroliner trece cu usurinta. Portbagajul de dimensiuni nu foarte reduse nu impiedica motocicleta sa-si atinga drumul inainte chiar in conditii de vant puternic.

In curbe, Startoliner se inscrie foarte bine si este foarte stabila pentru o motocicleta de 1,7 tone. Ceea ce impresioneaza cel mai mult la Stroliner si Roadliner este atentia asupra profunzimii detaliilor data de proiectanti. Chiar si comutatoarele imbracate in cauciuc de pe panoul de bord sunt gandite sa aiba o forma ergonomica.

Cu cat te uiti mai de aproape, observi mai mult detaliile care nu sunt similare celor universale. Ultimul cuvant care defineste aceasta motocicleta si cel mai important in momentul in care este analizata motocicleta este modul de proiectare al detaliilor. Aceasta motocicleta este un succes avand imaginea, manevrabilitatea, si performantele necesare.

Motorclub.ro - Viata e altfel pe 2 roti








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


107 vizualizari


Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.



powered by
developed by