Dupa preluarea in urma cu un an de catre grupul international Cetelem, Credisson promoveaza incepand de azi o noua imagine de grup, prin adoptarea identitatii vizuale a Cetelem. Se face astfel vizibila apartenenta la cel mai important furnizor de credite de consum din Europa Continentala.

"Aceasta zi marcheaza un punct de referinta in provocarea pe care ne-am asumat-o in mai 2005 prin preluarea Credisson de catre Cetelem. Dorim sa facem vizibila apartenenta noastra la cel mai important jucator pe piata creditelor de consum din Europa, de aceea schimbarea design-ului corporativ reprezinta urmarea fireasca a strategiei de business.

Totodata, inseamna un pas important pentru intreaga industrie a creditelor de consum din Romania, avand in vedere pozitia de lider detinuta de Credisson pana in prezent", a declarat Philippe Foursy, noul Director General Cetelem Romania.

Strategia de re-branding a Credisson implica o serie de transformari la nivelul identitatii corporatiste, prin schimbarea numelui, a siglei, redefinirea misiunii si a valorilor companiei, schimbarea materialelor administrative si de reprezentare ale corporatiei, in concordanta cu strategia Cetelem.

Cetelem Romania este lider pe piata creditelor de consum din Romania, cu o cota de piata de aproximativ 20%. Preluarea societatii Credisson de catre Cetelem a avut loc in mai 2005. Cetelem este filiala furnizoare de credite de consum a grupului financiar francez BNP Paribas si numarul 1 in furnizarea de credite de consum din Europa Continentala.

Pe parcursul celor 3 ani de activitate, Credisson - Cetelem Romania a oferit finantare unui numar de 1.000.000 de persoane, in valoare de peste 300 de milioane de euro. Societatea este activa printr-o retea de 800 puncte de vanzare si are peste 800 de angajati.

Primele 4 luni ale anului 2006 au reprezentat pentru companie o perioada de dezvoltare sustinuta, generata de cresteri importante pe segmentul creditelor de consum, extinderea retelei nationale de vanzari si inovatia serviciilor financiare oferite.