Piata saturata din marile orase, precum si amenitarea televiziunii digitale ii fac pe cablisti sa caute debuseuri pe nisele lasate pina acum la voia intimplarii. Orasele mici sint o astfel de piata, ocupata in prezent de o puderie de firme mici.

Apetenta romanilor pentru televiziune si, mai nou, pentru internetul prin cablu este un motiv serios de extindere a marilor jucatori si pe aceste piete mici.

De altfel, o statistica recenta demonstreaza ca in luna aprilie au avut acces la internet peste 5 milioane de romani. Aceasta piata a serviciilor nu este, deci, deloc de neglijat pentru mamutii pietei de cablu.

In ceea ce priveste companiile de telefonie mobila, competitia le determina fie sa-si integreze cit mai multe servicii, fie sa scada preturile la cele deja existente. In prima categorie se inscrie Cosmote, care a anuntat preluarea a 40 de procente din reteaua de magazine German.

Pe de alta parte, Vodafone a anuntat o reducere pe plan global a tarifelor de interconectare in roaming, preturile de pina acum fiind un motiv serios de nemultumire pentru clientii sai.