In primul trimestru al acestui an, Tuborg Romania a inregistrat o crestere cu 30% in volum a vanzarilor de bere, fata de aceeasi perioada a anului trecut, cu 10% mai mult fata de obiectivul fixat de companie pentru perioada mentionata, informeaza un comunicat de presa al companiei.

In primele trei luni ale acestui an, Tuborg Romania a atins o cota de piata de 9.5%, cu 30% mai mult decat in primul trimestru al anului trecut.

"Aceste rezultate vin sa confirme o data in plus preferinta tot mai mare a romanilor pentru marcile de bere premium, un trend care s-a facut simtit pe piata berii in ultimii ani.

Evolutia companiei pe primul trimestru al acestui an a depasit semnificativ estimarile pe care le-am facut la sfarsitul anului 2005, fapt care ne indreptateste sa anticipam rezultate peste asteptari si in restul anului", a declarat Shachar Shaine, presedinte Tuborg Romania.

Pana in anul 2011, Tuborg Romania intentioneaza sa dubleze capacitatea de productie a fabricii Tuborg. In acest sens, anul acesta compania a inceput constructia unui Centru Logistic, pe o suprafata de 3.5 ha. Centrul va cuprinde un depozit (5.000 m?), o parcare si o zona destinata incarcarii camioanelor de mica si mare capacitate.

Din investitia totala prognozata, care se va ridica la 50 milioane dolari, anul acesta vor fi investiti 15 milioane dolari. Din acestia, doar 4 milioane euro vor fi alocati construirii Centrului Logistic, restul urmand sa fie directionati catre largirea capacitatii de productie a fabricii.

In privinta protectiei mediului, in ultimii doi ani, Tuborg a investit in Romania aproximativ 1 milion dolari. Pentru 2006 compania estimeaza o crestere a acestor cheltuieli cu peste 900.000 dolari, aceasta suma reprezentand investitia totala intr-o instalatie care recupereaza dioxidul de carbon rezultat din procesul de productie al berii.

In primele trei luni ale acestui an, Tuborg Romania a atins o cota de piata de 9.5%, cu 30% mai mult decat in primul trimestru al anului 2005, iar Tuborg Gold continua sa fie liderul berilor internationale produse sub licenta in Romania, cu o cota de piata de peste 50%.

Portofoliul companiei Tuborg Romania cuprinde marci internationale de bere precum: Tuborg, Holsten, Carlsberg, Skol, Guinness si Kilkenny. Numarul angajatilor Tuborg Romania depaseste 800 de persoane.