La Palatul Parlamentului (Salonul Brancovenesc), in data de 18 mai 2006, va avea loc cea de-a doua editie a Galei Platformei CEFTAC, eveniment organizat de EUROLINK-Casa Europei, sub egida Platformei Central-Europene CEFTAC.

Gala Platformei CEFTAC este unicul eveniment anual al societatii civile din regiune care promoveaza cultura concurentei si competitivitatii in randul expertilor, publicului larg si al consumatorilor si este destinat pregatirii mediului de afaceri cu rigorile si standardele in domeniu, unei cat mai line integrari ulterioare a Romaniei in Piata Unica Europeana, alaturi de celelalte State Membre.

La finele evenimentului, va avea loc Ceremonia de Decernare a Trofeelor si Diplomelor de Excelenta ale Platformei CEFTAC, pentru sase categorii distincte.

Acesta eveniment reprezinta un impuls dat de societatea civila in favoarea raspandirii culturii concurentei si rasplatirii eforturilor depuse pentru cresterea gradului de transparenta si de competitivitate al mediului de afaceri din Romania, in context regional. Va prezentam mai jos lista laureatilor acestei editii:

  • La categoria “Cea mai transparenta conduita a unei companii in domeniul concurentei”:
    General Electric ; OMV Romania Mineraloel; ORANGE Romania; RECKITT-BENCKISER Romania; SIVECO Romania si WIENER STADTISCHE - UNITA Asigurari

  • La categoria “Cel mai performant management in favoarea unei marci de succes”:
    EURISKO URBAN CONCEPT - compania EURISKO Real Estate Consulting ; Marca Herbology - Elmi Prodfarm Srl pentru SENSIBLU SRL ; Marca The Legend of Transylvania - Cramele RECAS; Marcile Sergio si Braiconf - compania BRAICONF SA; Mary’s Style si Marion - casa de moda a Grupului PASMATEX ; Piscinele si saunele Kasta - Kasta Metal Romania; SINVACARD - compania ZENTIVA

  • La categoria “Cea mai credibila campanie PR/Media in favoarea cresterii competitivitatii pentru un produs/ oferta de servicii”:
    Pentru campaniile BANCA ROMANEASCA si URBB, Tuborg Royal Export - Graffiti BBDO; pentru campania BORSEC - Grey Worldwide Romania; pentru campaniile KANDIA si BUNICA - McCann Erickson; pentru campania 3G - Vodafone; pentru campaniile ALTEX si PRIGAT - Leo Burnett & Target Romania; pentru campania FULGA (Albalact) - Next; pentru campaniile BT ASIGURARI si BANCA TRANSILVANIA - Vitrina Advertising

  • La categoria “Cea mai eficienta companie media pentru sustinerea concurentei loiale europene”:
    Emisiunea DIALOGURI EUROPENE - Radio Romania Actualitati; emisiunea EURO-MONITOR - N24; pagina de concurenta - “Saptamana Financiara”; Revista BIZ; Revista EUROLIDER; Rubrica Economie - portalul Hotnews.ro.

  • La categoria “Cea mai buna companie de avocatura/consultanta in domeniul concurentei si competitivitatii”:
    CAMERON McKenna (Biroul Cristina Brinzan); Grupul de companii RIFF; Roland Berger Strategy Consultants; SCPA HAHUI si Asociatii; SCPA NESTOR NESTOR DICULESCU KINGSTON PETERSEN; TUCA, ZBARCEA & Asociatii

  • La categoria “Cea mai flexibila companie/institutie bancara care sprijina dezvoltarea competitivitatii firmelor romanesti”:
    BANCA COMERCIALA ROMANA, BANCA ROMANEASCA - membra a grupului National Bank of Greece; BANCA TRANSILVANIA; BRD - SOCIETE GENERALE; GRUPUL FINANCIAR PORSHE format din Porsche Bank, Porshe Broker de Asigurare, Porshe Leasing Romania; ROMEXTERRA BANK; UNICREDIT GROUP format din Banca UniCredit Romania, HVB Bank Romania, Banca Tiriac.