Dupa un inceput de an fulminant, piata automobilelor noi da semne de stabilizare. Cu o rata de crestere scazind in fiecare luna, vinzarile din Romania se apropie de punctul de stagnare, urmind practic tendinta europeana. Aceasta stagnare se reflecta si in aparitia a tot mai multe campanii promotionale, prin care importatorii si dealerii incearca sa-si mareasca vinzarile.

Chiar si in aceste conditii exista dealeri care incearca sa cistige o cota mai mare din piata. Un exemplu este Mazda, care se afla in a doua parte a clasamentului vanzarilor de masini din Romania. Constructorul nipon isi doreste sa devina o marca importanta pe piata romaneasca.

Saptamina trecuta a fost dezvaluit si secretul lui Polinichinelle: privatizarea ARO Cimpulung a prejudiciat statul. Conform concluziilor Comisiei senatoriale de ancheta, achizitia companiei de catre firma americana Cross Lander Inc s-a facut in defavoarea statului roman. Dupa privatizare, datoriile ARO s-au dublat, iar multe dintre active au fost vandute la preturi subevaluate.