Renault a oficializat ceea ce deja se cam stia: Logan ii sustine vinzarile, mult mai scazute anul acesta in comparatie cu cele ale marcilor rivale. Aceasta informatie dovedeste calculul cistigator facut de compania franceza cu ultimul model produs de Dacia, si da legitimitate renuntarii la visul masinii de 5.000 de euro.

Constructorul francez a recunoscut ca nu se mai pune problema realizarii unui automobil care sa coste sub pragul psihologic de 5.000 de euro. Nici n-ar avea de ce sa se mai chinuie, date fiind vinzarile excelente ale Logan, atit pe plan intern, cit si la export.

Ultima dovada a succesului masinii produse la Colibasi este numarul imens de comenzi sosite la dealerii inclusi in programul de innoire a parcului auto.

Dar Romania nu este o piata atractiva doar pentru modelele ieftine. Saltul cantitativ al vinzarilor de modele de lux a atras atentia marilor producatori germani, BMW anuntind o politica speciala de „cucerire” a pietei premium din Romania si Bulgaria.

Pe plan mondial se prefigureaza o noua mega-alianta, in care actorii principali vor fi General Motors, Renault si Nissan. Primul efect al anuntului? Actiunile GM au crescut cu 9 procente la Bursa din New York.