Peste 130 de firme specializate in domeniul productiei publicitare si-au anuntat deja participarea in cadrul acestui eveniment, inregistrandu-se astfel un numar record de participanti. Pentru prima data de la desfasurarea targului, intreaga suprafata de expunere a Pavilionul Central de la Romexpo, aproximativ 14.000 mp, va fi integral ocupata, informeaza comunicatul Euroexpo.

Pentru firmele care s-au inscris la targul ADVERTISING SHOW, organizatorii pun la dispozitie Gratuit, Sala de Marmura din cadrul Pavilionului Central al Complexului Expozitional ROMEXPO, pentru sustinerea de conferinte, seminarii, prezentari de firma sau lansari de produs.

Pe parcursul intregii perioade de desfasurare a targului, 20 - 23 septembrie, intre orele 10:00 - 18:00, firmele interesate isi pot rezerva o ora de prezentare in cadrul acestui program. Organizatorii vor asigura dotarea tehnica de baza a salii de conferinte: masa de prezidiu, 100 de locuri in sala si sonorizarea (boxe si microfoane).

La inscrierea in cadrul acestui program, va rugam sa mentionati tema prezentarii, precum si persoanele care o vor sustine. Solicitam aceste informatii in vederea unei promovari cat mai complete a acestor evenimente, atat prin intermediul newsletterelor ADVERTISING SHOW, cat si prin intermediul articolelor ce urmeaza sa fie publicate in presa de specialitate.

ADVERTISING SHOW 2006 va gazdui in premiera pentru industria de productie publicitara din Romania un eveniment special, adresat exclusiv firmelor importatoare sau producatoare de obiecte promotionale expozante in cadrul acestui targ.

“GIFTS' SHOW” este singurul concurs de acest gen organizat in Romania care va desemna cele mai reusite 10 obiecte promotionale ce pot fi gasite pe piata autohtona.

Juriul va fi alcatuit din reprezentanti ai unor agentii de publicitate de renume, din directori de marketing din cadrul unor companii care activeaza in diverse domenii de activitate, precum si din persoane din domeniul public. Componenta juriului va fi anuntata oficial in data de 25 august 2006.

Cele 10 obiecte castigatoare vor putea fi admirate pe intreaga durata de desfasurare a targului ADVERTISING SHOW, intr-un spatiu special amenajat la etajul al III-lea (nivelul 7.70) al Pavilionului Central.

Termenul de predare a obiectelor pentru concursul “GIFTS' SHOW” a fost prelungit pana la data de 15 august 2006, anunta organizatorii.

Mai multe informatii pe site-ul targului www.advertisingshow.ro