Cea de-a 16-a editie de AdBreak, va avea loc miercuri, 26 iulie 2006, in Music Club (Str. Bartiei nr. 31). Moderat de Mihai Anton, de la Liniile aeriene anton, de aceasta data evenimentul va incerca sa raspunda la intrebarea “Cine este D’Arcy?” sau, mai bine zis, “Cine a fost D’Arcy?”.

Pentru o seara, agentia raposata, din care au plecat cele mai mari nume ale publicitatii romanesti, va prinde din nou viata.

Invitatii, in numar mai mare decat de obicei, acum aflati in cele mai importante agentii romanesti, ne vor dezvalui ce a insemnat pentru ei perioada D’Arcy, ce aveau in comun, cat de mult i-a ajutat agentia in cariera, ce au invatat, pe ce conturi au lucrat, ce premii au luat si ce a insemnat agentia pentru piata romaneasca de advertising.

La aceasta editie vor fi prezenti: Mihai Coliban - Creative Director la Lowe&Partners, Alina Gavrila - Creative Director la Gavrila&Asociatii, Cristofor Iosub - Deputy Managing Director la 141 Romania si Ogilvy One Romania, Alina Simpetru - Managing Director la TBWAMERLIN, Liviu Lambrino - Managing Director la TBWAMERLIN, Stefan Pop - Strategic Planner la

TBWAMERLIN, Mona Opran - Managing Director la Saatchi & Saatchi X, Costin Popescu - Creative Director la Cap, Diana Flutur - Director General la Odissey, Valentin Suciu - Creative Director la Odissey, Liviu David - Creative Director la Next Advertising, Adrian Botan - Director de Creatie Regional pentru Europa Centrala si de Est la McCann Erickson, iar prin

intermediul camerei de filmat for fi alaturi de fostii colegi Andrei Cohn - Creative Director la Cohn&Jansen - si Octav Gheorghe - Creative Director la Gavrila&Asociatii.

"Muzica. Am vazut un film. Despre un cantaret. Pe numele de familie Cash. Ei bine ce crezi ca am vazut acolo? Pe scena langa el, cand era tanar, erau Presley si Lewis. M-am gandit ca nu intamplator unii oameni se aduna si au acelasi drum. Simplu. Cei care au ceva de spus vrand, nevrand merg in aceeasi directie.

Advertising. Romania. Drumul a fost sa treaca pe la D’Arcy. Nu spun ca e lege. Dar nici nu neg coincidenta. Spun. Ne vedem cu gasca asta tare si care s-a raspandit la AdBreak sa vorbim live despre ce a insemnat “treapta” asta in cariera si vietile lor. Mie-mi place mult si de-abia astept sa mai cunosc oameni. Adevarati!”, declara Mihai Anton, moderatorul evenimentului.

“Nu cred ca este prea indraznet sa consideram D’Arcy ca fiind una dintre cele mai importante agentii-scoala de la noi. Majoritatea oamenilor care au lucrat acolo au ajuns departe si au astazi un cuvant de spus in publicitatea romaneasca.

Va fi interesant ne facem o idee despre traseul lor profesional si despre influenta pe care a avut-o acest grup de oameni asupra fiecaruia dintre ei”, afirma Marius Cristea, din partea IQads.

AdBreak este un eveniment care isi propune, editie de editie, sa aduca in fata pasionatilor de publicitate, a membrilor comunitatii IQads, cele mai creative reclame internationale, pe cei mai importanti oameni ai industriei romanesti de advertising si sa propuna spre dezbatere cele mai fierbinti teme.

AdBreak este un eveniment IQads, prezentat de Orange, sustinut de Kiss FM, HotNews.ro si de Grupul de Presa Catavencu, prin Cotidianul si 24-FUN.