La Mihaela Tatu in emisiune se discuta, intr-una dintre serile trecute, despre nastere, gravide, mame si copii. Si, ca de obicei in acest program tv, dezbaterea a trebuit, la un moment dat, ilustrata muzical. Hartista aleasa si invitata sa se produca in mijlocul studioului a fost Nicoleta Guta.

Blonda, imobila si, in mod evident, lipsita de experienta, Nicoleta s-a pus indata pe un playback despre mama, cu microfonul aproape indesat in gura si buzele aproape lipite. S-a aolit Nicoleta ce s-a aolit, pina cind a aparut linga ea si taica-sau, Rajele Manelelor, Nicolae Guta adica.

Rajele n-a cintat, n-a dansat, n-a facut nimic altceva decit sa zimbeasca timp si sa-si tina o mina pe spatele progeniturii sale, de parca voia s-o convinga sa traverseze strada.

Ce m-am gindit eu: probabil ca Nicoleta, desi e ditamai muierea, a refuzat sa mearga la televizor neinsotita de Raje, la fel ca unii pusti de clasa I, care isi obliga parintii, in primele zile de scoala, sa stea cu ei in banca. I-a fost frica, mititica, sa n-o pape Mihaela Tatu. Sau sa n-o puna sa cinte in locul CD-ului.

Deci pe cuvintul meu de onoare ca nu-nteleg de ce se da atita importanta Festivalului Callatis. Marti seara, desi manifestarea cu pricina se terminase, la TVR (sau TVR 2?), inca se mai discuta despre ea. Si nu orice, ci de-a dreptul probleme tehnice.

Adica artistii le faceau reprosuri organizatorilor, iar astia se aparau, dind vina pe artisti. Hai, sa fim seriosi, pe ce telespectator il intereseaza ca s-a gituit sunetul la iesirea din mixerul trupei Morandi sau ca Analia a dat pianul jos in monitor, chestie care a dezavantajat-o pe Elena (ex-Mandinga), care ar fi avut nevoie sa aiba pianul sus?

Citeste articolul complet in Cotidianul