Mona Musca, dupa excluderea din PNL: "In politica, daca nu faci parte din grupuri de interese, te mananca, cu fulgi cu tot"

de D.G.     HotNews.ro
Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 0:00



Mona Musca a declarat sambata, la putin timp dupa ce a fost exclusa din PNL ca in politica nu poti rezista, daca esti un simplu exponent al alegatorilor. La mai putin de o luna dupa primele dezvaluiri privind colaborarea cu securitatea, Mona Musca devine deputat independent si declara ca nu se va inscrie in alt partid.

Intr-o interventie telefonica la Antena3, referindu-se la decizia de excludere din PNL, Mona Musca a spus: “Am realizat si eu acum dupa 16 ani de politica urmatorul lucru: in politica daca nu faci parte din grupuri politice de interese, daca nu faci parte din grupuri economice de interese si esti doar un exponent al celor care te-au votat, te mananca cu fulgi cu tot, toti”.

Deputatul a adaugat:”Ma mir ca am rezistat pana acum. Cred insa ca daca ramai alaturi de cei care te-au votat si de interesele lor, poti sa depasesti si momentele acestea si asta am de gand sa fac eu...”

Mona Musca a precizat ca numai in viitor se va putea intelege, daca excluderea sa din PNL este si urmarea atitudinii critice, pe carea a avut-o in repetate randuri fata de actualul guvern.








Citeste doar ceea ce merita. Urmareste-ne si pe Facebook si Instagram.


207 vizualizari

  • 0 (0 voturi)    
    Prostii (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 16:26)

    oilman [anonim]

    MM are probabil dreptate in legatura cu grupurile de interese - so what ? A ciupit din firimiturile securitatii si a partidului bolshevic, a turnat, nu intelege nici acum ce a gresit, gindeste la fel. A mintit 17 ani si a reusit sa pacaleaca pe multi. Sint convins ca sint multi, poate majoritatea, in fauna politica sau economica romaneasca care au convietuit mai tare si mai relevant cu bolshevicci, si sper sa fie si ei pusi la zid. Dar MM nu are nici o justificare si ar trebui pur si simplu sa dispara din viata politica romaneasca. Din respect pentru cei pe care pretinde cu nerusinare ca ii reprezinta. Sau poate pentru cei care n-au turnat, nu s-au indragostit de carnetelul rosu si de foloasele pe care apartenenta la haznaua bolshevica la aducea (si aduce in continuare)
  • 0 (0 voturi)    
    Cei care v-au propulsat pe liste ce zic? (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 17:08)

    taranistul [anonim]

    D-na Musca, dvs ati pe un loc fruntas pe listele PNL si desigur ati fost delegata la congresul pnl in care ati fost aleasa in conducere.
    Acei liberali din organizatia dvs de resedinta, cu sprijinul carora banuiesc ca ati urcat in ierarhia pnl si ati avut si un loc pe lista, ce zic? Daca acestia nu va sustin pentru a ramane in continuare in pnl nu aveti dreptul sa va plangeti. Inseamna ca i-ati mintit si pe ei. Nu cred ca daca ati fi participat la alegeri pe lista uninominala ati fi intrat in parlament.
    Iar grupurile de interese nu erau cand faceai campanie electorala? Un partid ai carui membri nu-l exclud dintre ei pe cel care finanteaza adversarul politic este de coco.
  • 0 (0 voturi)    
    Pai angajatii lui Tariceanu de la guvern (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 17:29)

    gid [anonim]

    sunt una la mana; apoi, urmeaza oamenii platiti de Patriciu, din firmele lui, din ziarele si din televiziunile lui. Daca se pun toti sa scrie articole si sa-i pregateasca o "asasinare" mediatica e un om politic terminat

    OARE SECURITATEA LUCRA CU ACEEASI CRUZIME ?
  • 0 (0 voturi)    
    Ridicola, Mona, in continuare (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 19:15)

    Marius [anonim]

    Este din ce in ce mai penibila doamna Musca, care se tot scuza ca nu si-a dat seama ca a colaborat cu Securitatea, iar vinovate pentru asta sunt grupurile de interese. Orice se poate explica prin grupurile astea de interese? Cati naivi tre sa existe in tara asta sa mai creada povestile astea? O fi vreo conspiratie internationala impotriva ei?
    Concluzia: banuiesc ca tot Patriciu, acest om rau, e de vina ca Musca a semnat cu Securitatea.
  • 0 (0 voturi)    
    Impotriva sistemului (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 19:29)

    Sorin Samur [anonim]

    Daca as sta sa intreb pe oricine mi-ar iesi in cale daca stie cu adevarat care este pacatul capital al MM, pun pariu ca nimeni n-ar avea habar sa spuna ceva. Faptul ca a ascuns atatia ani colaborarea cu Securitatea, atat de formala, din pct meu de vedere, fara ca sa faca vreun rau cuiva, este de-a dreptul lipsit de importanta. Tin sa reamintesc ca nu s-a dovedit prin nimic, sa fi facut rau, nici macar studentilor straini.
    Vreau sa stiu si eu care dintre toti cei care au rabdare sa citeasca toate aceste randuri, n-a ascuns adevarul macar odata in viata?! As vrea sa stiu, cati puteti fi de acord cu mine ca MM chiar a fost demontata, spulberata chiar, de cei impotriva carora a incercat sa graiasca? Daca mai este inca o persoana dispusa sa-mi impartaseasca pct de vedere, pentru mine ar fi o mare victorie fiindca impreuna scriind aici putem lupta impotriva unui sistem ce tinde a fi totalitar sub o forma cu mult mai evoluata, decat ceea ce-a fost in urma cu 17 ani.
    Impreuna , impotriva unui sistem pervertit, putem vota la alegerile viitoare o MM cu mult mai matura, cu mult mai echilibrat; INDEPENDENTA, asa dupa cum a devenit de foarte scurt timp. O MM capabila sa spuna lucrurilor pe nume in fata unei tari intregi.
    In incheiere vreau sa subliniez, ca toate pornirile astea vin din partea unui cetatean care n-a votat pt ultimele 2 legislaturi, fiindca nu s-a simtit atasat de niciunul dintre cei d p scena politica si nici in prezent.
  • 0 (0 voturi)    
    Ridicol, PNL, CA DE OBICEI (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 19:38)

    Rompetrol [anonim]

    penibile acuze.

    "care se tot scuza ca nu si-a dat seama ca a colaborat cu Securitatea, iar vinovate pentru asta sunt grupurile de interese."

    Draga Rompetrol, poate citesti cu atentie - sau daca nu - hai sa-ti scriu eu de mana EXACT CE A DECLARAT Doamna Mona Musca :

    “Am realizat si eu acum dupa 16 ani de politica urmatorul lucru: in politica daca nu faci parte din grupuri politice de interese, daca nu faci parte din grupuri economice de interese si esti doar un exponent al celor care te-au votat, te mananca cu fulgi cu tot, toti”.

    Deputatul a adaugat:”Ma mir ca am rezistat pana acum. Cred insa ca daca ramai alaturi de cei care te-au votat si de interesele lor, poti sa depasesti si momentele acestea si asta am de gand sa fac eu...”

    Dar e probabil inutil, pentru masina de propaganda PNL "dividendele conteaza" !
  • 0 (0 voturi)    
    Impotriva sistemului (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 19:38)

    Sorin Samur [anonim]

    Daca as sta sa intreb pe oricine mi-ar iesi in cale daca stie cu adevarat care este pacatul capital al MM, pun pariu ca nimeni n-ar avea habar sa spuna ceva. Faptul ca a ascuns atatia ani colaborarea cu Securitatea, atat de formala, din pct meu de vedere, fara ca sa faca vreun rau cuiva, este de-a dreptul lipsit de importanta. Tin sa reamintesc ca nu s-a dovedit prin nimic, sa fi facut rau, nici macar studentilor straini.
    Vreau sa stiu si eu care dintre toti cei care au rabdare sa citeasca toate aceste randuri, n-a ascuns adevarul macar odata in viata?! As vrea sa stiu, cati puteti fi de acord cu mine ca MM chiar a fost demontata, spulberata chiar, de cei impotriva carora a incercat sa graiasca? Daca mai este inca o persoana dispusa sa-mi impartaseasca pct de vedere, pentru mine ar fi o mare victorie fiindca impreuna scriind aici putem lupta impotriva unui sistem ce tinde a fi totalitar sub o forma cu mult mai evoluata, decat ceea ce-a fost in urma cu 17 ani.
    Impreuna , impotriva unui sistem pervertit, putem vota la alegerile viitoare o MM cu mult mai matura, cu mult mai echilibrat; INDEPENDENTA, asa dupa cum a devenit de foarte scurt timp. O MM capabila sa spuna lucrurilor pe nume in fata unei tari intregi.
    In incheiere vreau sa subliniez, ca toate pornirile astea vin din partea unui cetatean care n-a votat pt ultimele 2 legislaturi, fiindca nu s-a simtit atasat de niciunul dintre cei d p scena politica si nici in prezent.
  • 0 (0 voturi)    
    Impotriva sistemului (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 19:44)

    Sorin Samur [anonim]

    Daca as sta sa intreb pe oricine mi-ar iesi in cale daca stie cu adevarat care este pacatul capital al MM, pun pariu ca nimeni n-ar avea habar sa spuna ceva. Faptul ca a ascuns atatia ani colaborarea cu Securitatea, atat de formala, din pct meu de vedere, fara ca sa faca vreun rau cuiva, este de-a dreptul lipsit de importanta. Tin sa reamintesc ca nu s-a dovedit prin nimic, sa fi facut rau, nici macar studentilor straini.
    Vreau sa stiu si eu care dintre toti cei care au rabdare sa citeasca toate aceste randuri, n-a ascuns adevarul macar odata in viata?! As vrea sa stiu, cati puteti fi de acord cu mine ca MM chiar a fost demontata, spulberata chiar, de cei impotriva carora a incercat sa graiasca? Daca mai este inca o persoana dispusa sa-mi impartaseasca pct de vedere, pentru mine ar fi o mare victorie fiindca impreuna scriind aici putem lupta impotriva unui sistem ce tinde a fi totalitar sub o forma cu mult mai evoluata, decat ceea ce-a fost in urma cu 17 ani.
    Impreuna , impotriva unui sistem pervertit, putem vota la alegerile viitoare o MM cu mult mai matura, cu mult mai echilibrat; INDEPENDENTA, asa dupa cum a devenit de foarte scurt timp. O MM capabila sa spuna lucrurilor pe nume in fata unei tari intregi.
    In incheiere vreau sa subliniez, ca toate pornirile astea vin din partea unui cetatean care n-a votat pt ultimele 2 legislaturi, fiindca nu s-a simtit atasat de niciunul dintre cei d p scena politica si nici in prezent.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. Sorin Samur (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 20:07)

    gid [anonim]

    Sorin, sunt de acord cu tine. Ceea ce se intampla acum e aberant; politica si manipulare prin presa la greu. Eu refuz sa accept asa ceva si vreau sa traiesc intr-o lume cu adevarat transparenta -
    Fara Doamna Mona Musca politica ar ramane sa fie o lupta cinica intre gasti si eu nu ma regasesc in asa ceva.
  • 0 (0 voturi)    
    Pt. Sorin (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 20:48)

    Cristina [anonim]

    De acord cu tine. Subscriu pentru doamna Mona Musca. Faptul ca altii nu au dat declaratii la Securitate, nu ii face mai buni.
  • 0 (0 voturi)    
    FLIT (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 20:55)

    un roman dezamagit [anonim]

    Mona Musca stie ea ce stie cand se refera la "Grupuri de interese".
    Daca e asa de imaculata precum doreste sa para, de ce nu a demisionat din PNL daca era la curent cu mismasurile care se fac, ca peste tot in politica si in orice in Romania?
    Acestei musti a politicii romanesti care bazaie ceva si apoi se jura ca e curata ca lacrima, ba chiar transparenta tocmai i s-a dat cu FLIT.
    PNL-ul e plin de probleme ca fiecare partid, de altfel, dar are un management politic total anapoda. Membrii se cred la aprozar. Ne vand mere stricate si zic ca-s mandarine. PNT are nevoie de-un "tovaras" pe tusa.
    PS: Domnul prefect de Iasi probabil voia sa-si recupereze banii bagati in campania electorala.
  • 0 (0 voturi)    
    pt 11 un roman dezamagit (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 21:11)

    gid [anonim]

    "Daca e asa de imaculata precum doreste sa para, de ce nu a demisionat din PNL daca era la curent cu mismasurile care se fac, ca peste tot in politica si in orice in Romania? "

    Pai exista vreun partid de "imaculati" in Romania si nu stiu eu ? Si daca nu exista - atunci unde poti sa te duci DACA VREI SA FACI CEVA ?

    Pentru ca in orice caz, avere - Mona nu are - deci nu pentru avere a facut politica. Si am inteles ca are fiica casatorita in America - deci ar putea sa plece si sa traiasca linistita in loc sa stea aici s-o porcaiasca PNL-ul si ziarele lui Patriciu.
  • 0 (0 voturi)    
    ???? (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 21:28)

    un roman dezamagit [anonim]

    Pai de unde stii ca nu are avere????
    Sunt sigur ca poti jura ca asa e!
    Populismul asta politicianist de Dambovita.....
    "Stiu tot, numai sa am dreptate!"

    PS: PNT-ul isi asteapta "tovarasul" pe tusa ;)

    PPS:Chiar nu inteleg de ce a fost sanctionat numai PNT-ul? PNL-ul are mai multe aprozare?
  • 0 (0 voturi)    
    @ un roman dezamagit (Sâmbătă, 2 septembrie 2006, 22:59)

    bbbb [anonim]

    afirmati ca:
    <<PS: PNT-ul isi asteapta "tovarasul" pe tusa ;)>>

    Poate ca Romania are nevoie de o legislatura in care partidele de dreapta sa se afle pe tusa, dupa cum spuneti, iar succesorii fsn-ului in Parlament, in opozitie si la guvernare.
    Apele s-ar mai limpezi, partidele excluse si-ar face curatenie in interior.


    O alta varianta ar fi ca Patriciu sa sponsorizeze si PD-ul in viitoarea campanie electorala, alianta DA nu se va rupe, vor merge impreuna in campanie etc ...

    Sau poate ca PNL va merge alaturi de PPCD(PNTCD), pe liste comune ... slaba opozitie, desigur, dar ...
    indecisii din sondaje vor decide!
  • 0 (0 voturi)    
    deconspirare (Duminică, 3 septembrie 2006, 15:04)

    l. matei [anonim]

    Ii condamnam in piata publica pe cei care au colaborat de voie sau de nevoie cu securitatea, dar ce facem cu stalpii comunismului, cu secretarii de partid de la toate niveluirile si cu securistii securisti ????????????
    Fara nici o problema ii alegem in functii, chiar si in aceea de presedinte de tara si le lasam si economia pe mana, ei fiind cei mai prosperi oameni de afaceri.
    Sa va povestesc ceva acum. Era pe vremea cand oamenii erau manati de la spate ca sa intampine cel mai iubit conducator. De nevoie, in acel loc se afla si sotia mea stand apatica pe marginea drumului, cand din spate se aude un indemn scrasnit printre dinti: aplauda fa! Au urmat "alauze furtunoase pt conducatorul iubit".
    Nu iau apararea Monei Musca, deoarece a gresit, dar exista riscul sa ramanem pe cap cu alde Iliescu si gasca lui, cu pardea dura a comunismului pe care ne tot chinuim sa o spargem de atatia ani.
    Multumesc
  • 0 (0 voturi)    
    Musculite (Luni, 4 septembrie 2006, 21:34)

    paraschiv popescu [anonim]

    Ca se vaneaza "vrajitoare' dupa 16 ani din interese de manipulare a opiniei publice in vederea construirii unui regim prezidential este foarte grav. Daca nu s-a aplicat pct. 8 Timisoara atunci acum este tardiv si nu mai are rost.De altfel cine citeste dosarul musca vede ca si ea si cei care au fost informatori despre ea nu ar fi de condamnat cai nu au declarat nimic ce sa faca rau , ca X sau Y au fost antiregim comunist ,anticeausisti etc. mai bine s-ar ocupa de viata de zi cu zi. Daca nu a contat ca 16 ani colaboratori , securisti, PCR-risti si altii ne-au condus acum nu mai are importanta .Paraschiv
  • 0 (0 voturi)    
    altzi mancatori de caca,pentru 50 de sutimi... (Joi, 7 septembrie 2006, 23:28)

    horia moca [anonim]

    Va amintiti de alde "Florin Cobzariu" student la Medicina Timisoara? sau despre Malaescu Dan?
  • 0 (0 voturi)    
    studenti straini... (Joi, 7 septembrie 2006, 23:30)

    Horia Moca [anonim]

    Trebuiau supravegheati,chiar daca 10 la suta dintre ei ,erau EMINENTI!
  • 0 (0 voturi)    
    MM la fel ca Stefan DRAGULESCU-rectorul Univ. de Medicina (Marţi, 19 septembrie 2006, 23:31)

    UN fost student TIMISOREAN [anonim]

    Daca MM spune TOT ce stie despre Stefan Dragulescu rectorul facultatii de medicina din TM, ce raspundea pina la revolutie de studentii straini ai facultatii de medicina, stomatologie si farmacie, (adica aprox 1000 de studenti straini anual). Prin el se predau si primeau pasapoartele acestora ptr vizele de iesire din tara. (Banuiti evident ca si el era ofiter devreme ce zilnic ii treceau prin mina zeci de pasapoarte straine, inclusiv valuta aferenta taxei de viza) Asta era o masura ca sa nu se duca studentii straini la sediul Militiei Judetene. Un fel de interfata. Dragulescu insa facea raport fiecarui student strain in cazul in care era declarat indezirabil.
    IMPORTANT INSA DE STIUT: Peste o treime din studentii straini erau de fapt romani emigrati in vest si intorsi la studii in Romania pe valuta forte, dupa care jinduia Ceausescu. Era suficient sa spui bancuri cu Ceausescu ori sa critici regimul comunist. Iar colegii romani (infiecare an era un informator ) ori chiar arabi (veniti cu bursa de reciprocitate) te turnau la responsabilul profesor ce i-ti facea dosar catre securitate, ce te declara apoi indezirabil si te trezeai ca pierzi facultatea, nemailasindu-te sa intri in Romania la inceput de semestru. Probabil la fel trebuia sa faca si MM.
    Culmea este ca domn profesor Dragulescu, responsabil cu studentii straini in acea vreme s-a inscris imediat in PNTCD, si sustinut de Presedintele Diaconescu (fiind insurat cu o nepoata de sa ) a ajuns chiar Ministrul Sanatatii in perioada CDR.
    Trebuie insa mentionat faptul ca dl Dragulescu nu era prea zelos in aceasta activitate, adica era suficient de tolerant fata de banalele glume pe seama regimului, ca sa nu il declara imediat indezirabil pe studentul strain mai slobod de gura, aplicindu-i ptr inceput doar un avertisment, adica o atentionare verbala.
    Cele relatate sunt 100% autentice caci prietena mea era student strain la farmacie (venita din Germania), eu insotind-o de mai multe ori la acel birou.

Abonare la comentarii cu RSS

ESRI

Întâlniri on-line | #deladistanță

Top 10 articole cele mai ...



Hotnews
Agenţii de ştiri

Siteul Hotnews.ro foloseste cookie-uri. Cookie-urile ne ajută să imbunatatim serviciile noastre. Mai multe detalii, aici.

Aici puteti modifica setarile de Cookie

hosted by
powered by
developed by